فرصت های سود آوری پیدا کنید

چگونه می توانم با کمی پول در املاک سرمایه گذاری کنم؟ بهترین سرمایه گذاری املاک و مستغلات در گزینه های عکس نویسنده املاک و مستغلات از دیرباز یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سرمایه گذاری در بوده است.بر اساس آمار خانه خود را دارند . اگرچه با توجه به هزینه‌های ملک هنوز هم بالاست، بسیاری از  مخصوصاً جوان‌ ترها نمی‌توانند با خرید مستقیم ملک در املاک سرمایه‌ گذاری کنند.دیگر لازم نیست تمام پس‌اندازهای زندگی خود را در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید.

فرصت های سود آوری پیدا کنید

راه های مختلفی برای قرار گرفتن در معرض این طبقه دارایی وجود دارد،پیش فروش آپارتمان در استاد معین و من بهترین گزینه های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در را در زیر بررسی می کنم.آیا اکنون زمان خوبی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است؟ سرمایه گذاری در املاک و مستغلات روشی فوق العاده برای سرمایه گذاری در دارایی های درآمد زا است و   به عنوان کشوری امن و با ثبات برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود.

ترتیبات مالی اولیه

مانند بسیاری از سرمایه گذاری ها، پاسخ به اینکه آیا اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری است یا خیر، به میزان تحمل ریسک، افق زمانی و اهداف سرمایه گذاری شما بستگی دارد.اگر معتقدید که بازار مسکن در کوتاه مدت کاهش می یابد، همانطور که بسیاری از کارشناسان معتقدند ، بستگی به این دارد که چه استراتژی را انتخاب می کنید. اگر با یک استراتژی کوتاه مدت سرمایه گذاری می کنید، مانند لغزش املاک در لیست زیر، شاید بخواهید در برنامه خود تجدید نظر کنید.

ترتیبات مالی اولیه

با این حال، اگر می خواهید در یک مسکن اصلی برای زندگی طولانی مدت سرمایه گذاری کنید و برای سال ها یا حتی دهه ها برنامه ای برای فروش آن ندارید، زمان خرید ملک چندان مهم نیست و ممکن است بخواهید آسودگی خاطر داشتن یک ملک حتی اگر در چند سال آینده ارزش آن کاهش یابد.اولین و مسلما مهمترین روش برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات در، سرمایه گذاری اصلی ملک مسکونی است. خرید یک اقامتگاه اصلی یا اقامتگاه اولیه یک رویکرد طولانی مدت برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است.

در پرسیدن سوال تردید نکنید

هنگامی که یک مسکن اصلی را خریداری می کنید، فقط یک مکان برای زندگی نمی خرید،کیان مهر پارس بلکه یک سرمایه گذاری بلندمدت انجام می دهید.وقتی شما صاحب یک خانه اصلی هستید، به صاحبخانه خود کمک نمی کنید وام مسکن خود را بپردازد. شما دارید وام مسکن خود را پرداخت می کنید و ثروت خود را افزایش می دهید. برای خرید اقامتگاه خود، باید سرمایه خود را برای پیش پرداخت ذخیره کنید.به یاد داشته باشید که هنگام خرید یک ملک مسکونی، وضعیت آن به عنوان یک محل سکونت اصلی ابزاری حیاتی برای شما از نظر برنامه ریزی مالی است.

در پرسیدن سوال تردید نکنید

آژانس درآمد به شما امکان معافیت مالیاتی از هرگونه سودی را که با فروش مسکن اصلی کسب می کنید، می دهد.این معافیت برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در کانادا بسیار مهم است. تمام املاکی که مالک آنها هستید، در صورت افزایش ارزش مشمول مالیات می شوند. این افزایش ارزش ، سود سرمایه نامیده می شود و هر دارایی که ارزش آن افزایش یابد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می شود.

خط آخر

زمانی که ملکی را می فروشید، نصف سودی که از فروش آن به دست می آورید، موظف به پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه هستید. با این حال، اگر شما یک ملک اصلی را می فروشید،به شما معافیت کاملی از مالیات بر عایدی سرمایه ای می دهد که در غیر این صورت در معامله مدیون خواهید بود.علاوه بر وضعیت اقامت اصلی، چندین نکته وجود دارد که باید هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در نظر بگیرید.مواردی که باید هنگام خرید اقامتگاه اصلی خود در نظر بگیرید.

هزینه ملک یک عامل اولیه است که باید در نظر بگیرید. با این حال، چند نکته دیگر وجود دارد که باید هنگام خرید اقامتگاه اصلی خود در نظر داشته باشید :برای شروع، به طور بالقوه می تواند ارزش را فراتر از کاهش دهد. این بدیهی است که یک اثر جانبی کاهش ارزش هر دارایی به یوان،خواهد داشت.دوم، ممکن است خزانه های را بفروشد. با این حال، این امر باعث افزایش سرسام ‌آور نرخ‌های بهره می‌شود و به خود بازار وام مسکن، هزینه‌های مصرف‌ کننده و تقاضای املاک و مستغلات را غرق می‌کند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *