رشد منطقه و عوامل کلیدی

من همچنین در پایان بودم تا بازی را در تماشا کنم. رستوران ها همه پر بودند در واقع مردم در خیابان ها صف کشیده بودند. مغازه ها پر بودند و نه فقط فروشگاه های ارزان تر. در سراسر خیابان انبوهی از مردم وجود داشت. نکته دیگری که متوجه شدم این بود که تمام بناها و بناهای تاریخی همه با داربست پوشانده شده بودند، زیرا کار برای بازسازی آنها قبل از در حال انجام بود. هنوز گردشگران خارجی زیادی در آنجا حضور نداشتند.

رشد منطقه و عوامل کلیدی

اما من به شما می گویم، زمانی که آنها در سال  و تا بازی های شروع به بازگشت کنند،پیش فروش آپارتمان در تهران مکان شلوغ خواهد شد.یکی از عوامل کلیدی هنگام برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در ملک، وضعیت اقتصادی است. شما امیدوارید که در ابتدای یک چرخه اقتصادی خرید کنید و در اوج بفروشید. رشد اقتصادی به طور معمول به رشد سرمایه قوی در دارایی شما منجر می شود. به همین دلیل است که من متقاعد شده‌ام که انتخاب واضحی برای سرمایه‌گذاری ملک جدید در طول است.

تامین مالی فروشنده

سرمایه گذاری در ملک در وقتی صحبت از سرمایه گذاری در ملک می شود، تعدادی از عوامل وجود دارد که به یک نتیجه موفقیت آمیز کمک می کند. اولین مورد خرید ملک با “ارزش خوب” است. اساساً، شما برای ملکی زیر ارزش بازار پروژه نوسازی جستجو می کنید یا زمانی که بازار دچار رکود شده است، ملک خریداری می کنید. همانطور که در بالا توضیح دادیم، ما معتقدیم که اکنون زمان آن است که به خرید خانه در فکر کنیم. ثانیاً ، زمانی که هزینه های وام ارزان و بازده اجاره بالا باشد.

تامین مالی فروشنده

شرایط برای سرمایه گذاری ملک مساعد است. ادامه سطح پایین نرخ های بهره در منطقه در حال حاضر جذابیت وام گرفتن را بیشتر از پس انداز می کند. وقتی صحبت از بازده اجاره به میان می‌آید، سرمایه‌ گذاران املاک به طور سنتی به اجاره بلند مدت املاک مسکونی برای ایجاد بازگشت سرمایه نگاه می‌کنند. اما در اجاره مسکن مشکل ساز است. قانون به شدت به نفع است و نرخ های بازار چندان مطلوب نیست. با این حال، یک جایگاه نادیده گرفته در بازار وجود دارد.

سطح پایین نرخ های

ما معتقدیم مناطق خاصی از را برای سرمایه گذاری در ملک باز می کند.کیان مهر پارس در مناطق ساحلی  به ویژه در، دو بازار اجاره متفاوت وجود دارد که با هم وجود دارند. بازاری برای  اجاره طولانی مدت زمستانی برای افرادی که در حال شکار خانه هستند یا فقط به دنبال آفتاب زمستانی هستند وجود دارد. به طور متوسط، اجاره معمولی برای 6 ماه، بین ماه های اکتبر تا است. سپس بازار بسیار سودآور اجاره تعطیلات تابستانی بین تا وجود دارد  .وقتی این دو بازار اجاره با هم ترکیب شوند.

سطح پایین نرخ های

حتی املاک نسبتاً متوسط ​​می توانند سود خالص اجاره به دست آورند. درآمد حاصل از اجاره هفتگی در تابستان و مابقی از اجاره زمستانه خواهد بود. همانطور که در بالا توضیح دادیم، 12 ماه گذشته در شاهد افزایش قیمت ملک بوده ایم . با این حال، مناطقی وجود دارد که قیمت ها در آنها افزایش یافته است. قیمت خانه در در طول 12 ماه گذشته  رشد داشته است . این شهر کوچک اخیراً بر اساس  نظرسنجی مجله  به عنوان مکان شماره 1  برای زندگی در انتخاب شد.

خط آخر

در مطالعه عمیق تر توسط انجمن به ​​عنوان چهارمین شهر بهترین برای زندگی در  پس از ، قرار گرفت  .در طول 10 سال گذشته، قیمت خانه در به میزان باورنکردنی افزایش یافته است و این شهر اکنون پس از، دومین مکان گران قیمت برای زندگی در است. ما اخیراً را در کنار به عنوان بهترین شهرها برای کار در رتبه بندی کردیم به بهترین مکان برای زندگی در مراجعه کنید.قیمت املاک در در طول دهه گذشته افزایش یافته است.این شهر در حال رشد سریع، همچنین پس از در نرماندی به عنوان دومین مکان برای انتخاب شد.

به عنوان یک روند کلی، قیمت ملک در غرب قوی ترین رشد را در گذشته نشان داده است، به ویژه در شهرهای با رشد اما غرب هنوز هم از نظر ارزش کلی با و بخش جنوبی بازی می کند.در حالی که افزایش اخیر قیمت ملک در جنوب ممکن است اندک به نظر برسد، اگر به روند کلی بلند مدت نگاه کنید، بازار ملک در اینجا در برابر افزایش و کاهش شدید قیمت مسکن که در سایر بخش‌های اتفاق می‌افتد بسیار مقاوم‌تر بوده است. همچنین باید گفت که دو بازار ملک در وجود دارد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *