زندگی لوکس با پیش فروش آپارتمان در منطقه استاد معین

جذابیت خانه های قدیمی

با وجود پیشرفت در ساخت و ساز خانه در چند دهه اخیر، صاحبان خانه های زیادی وجود دارند که همچنان خانه های قدیمی را به دلیل جذابیت و شخصیت خود ترجیح می دهند. اما خانه هایی که 50 تا 100 سال پیش ساخته شده اند چندین مزیت دیگر نیز دارند، از جمله موارد زیر:

مزایای سرمایه گذاری و خرید یک خانه قدیمی

معماری

خانه‌های قدیمی که در سرتاسر کشور ظاهر می‌شوند، به دلیل تعهدشان به فردیت معماری برجسته می‌شوند. ویکتوریایی ها، استعماری ها و تودورها تنها سه مورد از بسیاری از سبک های معماری هستند که امروزه اغلب تکرار نمی شوند. پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر ساختن این سازه‌ها به سختی می‌تواند کاردستی و توجه به جزئیات را در خانه‌های مدرن پیدا کند، بنابراین اگر ویژگی‌های معماری نزدیک به بالای فهرست شما باشد، خانه قدیمی‌تر ممکن است مناسب باشد.

محوطه سازی بالغ

از آنجایی که زمین در گذشته مقرون به صرفه تر بود، خانه های قدیمی اغلب دارای حیاط های بزرگتر هستند. این زمین اغلب مملو از محوطه سازی های عجیب و غریب، از جمله درختان و بوته هایی بود که اکنون طی چندین نسل از آنها مراقبت می شود. ثابت شده است که این نوع محوطه سازی بالغ ارزش یک خانه را بالا می برد و می تواند به دلیل مزایای عاطفی بودن در خانه ای با فضای سبز بیشتر، صاحبان خانه را راحت تر کند.

سابقه خرید طولانی

همچنین قدرت زیادی در دانستن تاریخچه خرید خانه شما وجود دارد که می تواند ارزش قدردانی ملک را در طول زمان نشان دهد. اگرچه گذشته تضمین کننده آینده نیست، اما این دنباله کاغذی می تواند نشان دهد که آیا خانه ای که خریداری می کنید یک سرمایه گذاری بلند مدت خوب است یا خیر. با خانه های جدیدتر، اطلاعات کمی وجود دارد که بتوان از آنها برای تصمیم گیری آگاهانه استفاده کرد.

محله تاسیس شد

با نگاهی فراتر از خود خانه، خرید ملک شامل در نظر گرفتن محله اطراف نیز می شود. خانه‌های قدیمی‌تر معمولاً در مرکز قرار دارند، نزدیک‌تر به مرکز شهر و در جوامع قوی‌تر قرار دارند، که باعث می‌شود کمتر دچار تغییرات منطقه‌بندی شوند.

هزینه کمتر

اگرچه ممکن است برای جذابیت و فردیت آنها هزینه کنید، اما این خانه های قدیمی هنوز به طور قابل توجهی کمتر از همتایان جدید خود هزینه دارند. قیمت یک خانه نوساز اغلب بیش از یک خانه قدیمی به میزان خیره کننده 30٪ یا بیشتر است.

معایب خرید یک خانه قدیمی

خرید هر ملک، قدیمی یا جدید، یک تصمیم بزرگ است. با هر مزیتی، یک اشکال بالقوه نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. این بدان معناست که وقتی گزینه های خانه خود را تجزیه و تحلیل می کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ پاسخ درستی وجود ندارد – فقط آن چیزی که برای شما مناسب است. اگر فکر می کنید یک خانه قدیمی ممکن است مناسب باشد، حتماً نکات منفی زیر را در نظر بگیرید.

شروع پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر فرصتی مناسب برای خانه دار شدن زیر قیمت بازار

هزینه های تعمیر و نگهداری

خانه‌های قدیمی‌تر از مصالح قدیمی‌تر ساخته شده‌اند، بنابراین نتیجه می‌شود که ساخت و ساز قدیمی در این خانه‌ها نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر دارد. از لوله‌کشی معیوب گرفته تا کف‌های شیب‌دار، هیچ کمبودی برای انجام پروژه‌ها در خانه‌های موجود وجود ندارد – و این پروژه‌ها ارزان نیستند.

اما خریداران خانه های هوشمند می توانند از هزینه های اولیه کمتر این خانه ها برای تکمیل هزینه های نگهداری آتی سرمایه گذاری کنند. با پول کمتری که برای پیش پرداخت مورد نیاز است، پس انداز سرسام آور می تواند به شما کمک کند تا بسیاری از این هزینه ها را در ادامه راه پوشش دهید.

پلان طبقه کوچکتر

جامعه مدرن همه چیز را بزرگتر می کند. این بدان معناست که خانه های مدرن اغلب دارای پلان های بزرگتر و باز هستند، در حالی که خانه های قدیمی دارای فضاهای کوچکتر و مجزا هستند. مهم است که تفاوت های زندگی روزمره را بین زمان حال و زمانی که این خانه ها ساخته شده اند به خاطر بسپارید. پیش فروش آپارتمان در تهران در زمان‌های گذشته، مردم تقریباً به اندازه الان دارایی فیزیکی نداشتند – بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که کمدهای کوچک‌تر، سقف‌های پایین‌تر و فضای کمتری برای لوازم خانگی در خانه‌های قدیمی داشته باشید.

هزینه های آب و برق

همانطور که قوانین ساختمان بهبود یافته است، مواد مورد استفاده در ساخت خانه نیز بهبود یافته است. خانه‌های جدیدتر از این تغییرات سود می‌برند، زیرا افزایش عایق کاری به خانه‌ها اجازه می‌دهد تا گرما یا هوا را بسته به فصل بهتر حفظ کنند. این را نمی توان در مورد خانه های قدیمی تر گفت. بر اساس بررسی مسکن آمریکا توسط اداره سرشماری ایالات متحده، مالکان خانه های قدیمی 17 درصد بیشتر برای برق و 38 درصد بیشتر برای گاز در سال هزینه می کنند.

پیش فروش آپارتمان در تهران با حداقل سرمایه و اقساط بلند مدت
مقررات ایمنی کمتر

استانداردهای ساخت و ساز در طول زمان تغییر کرده اند، به این معنی که خانه های قدیمی ممکن است برای مقاومت در برابر بلایای طبیعی، اولویت بندی ایمنی برق و محافظت در برابر خطرات ناشی از خرابی لوله کشی ساخته شوند. فقدان ایمنی ذاتی در این خانه ها بازرسی خانه را بسیار مهم تر می کند.

By admin

One thought on “مزایای پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر و سرمایه گذاری در مسکن”
  1. قانون و مقررات در شهرداری اسلامشهر یعنی هبه

    متروپل های زیادی در اسلامشهر توسط هبه احداث شدند که گاه ۳یا ۴طبقه بیشتر از مجوز شهرسازی به صورت تخلفات قانونی ساخته شده آمد هرچند تخلفات این ساختمانها درکمسیون به صورت قانونی پرداخت می شوند اما استخدام بنا برای قبل از طبقات خلاف محاسبه میشن وعملا این سازها متروپل های جدیدی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *