نحوه یافتن خواص سرمایه گذاری

در یکی از آخرین مقالات ما ، یکی از بنیانگذاران در مورد برای بازار نامشخص املاک صحبت کرد . در حالی که ممکن است زمان احتیاط و در نظر گرفتن استراتژی‌های فعال در سال آینده فرا رسیده باشد، بیایید نگاهی به برخی از آخرین اعداد و روندها در املاک بیاندازیم .بر اساس گزارش سه ماهه سوم املاک و مستغلات که در منتشر شد، میانگین قیمت مسکن رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. قیمت اجاره نیز در حال افزایش است.

نحوه یافتن خواص سرمایه گذاری

اخیراً منتشر کرده است که پیش بینی می شود.پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر در سال املاک و مستغلات سرمایه گذاری کند که حدود از کل سرمایه گذاری ها در سراسر را تشکیل می دهد. این گزارش همچنین پیش‌بینی کرد که می‌تواند انتظار افزایش درصد بازگشت سرمایه‌گذاری در ملک را داشته باشد. در سال 2023، به طور متوسط ​​ بازگشت سرمایه را شاهد خواهد بود که یک جهش بزرگ از میانگین درصدی سال و میانگین است.سوال این است که بهترین مکان برای خرید املاک سرمایه گذاری کجاست.

انتخاب فرصت مناسب

در گزارش سالانه روندهای نوظهور در املاک و مستغلات که توسط مؤسسه حمایت می شود، رتبه دوم را در داغ ترین بازارهای املاک کشور در سال 2023 برای سرمایه گذاری و توسعه کسب کرده است. آستین در رتبه چهارم، که در رتبه چهاردهم پیش بینی بازارهای برتر برای سال 2023 قرار دارند، قرار گرفتند.این گزارش “چشم انداز سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و روند توسعه، امور مالی املاک و بازارهای سرمایه، بخش های دارایی، مناطق شهری، و سایر مسائل املاک و مستغلات را در سراسر ارائه می دهد.”

انتخاب فرصت مناسب

این بر اساس نظرسنجی و مصاحبه با متخصصان صنعت املاک و مستغلات است.برای اینکه دید واضح تری داشته باشید، اجازه دهید تعدادی اعداد را خرد کنیم.فرقی نمی‌کند به دنبال ویژگی‌های کلید در دست، تعمیرات و یا ویژگی‌هایی با پتانسیل باشید، این به ‌روزرسانی بازار به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید کجا را جستجو کنید.در اینجا چهار مورد از بهترین مکان ها برای خرید خانه در آورده شده است، خواه به دنبال یک سریع یا سرمایه گذاری طولانی مدت باشید .

معایب برای خریداران

برای آشنایی با املاک سرمایه گذاری برای سال ، پست عمیق ما را بررسی کنید .کیان مهر پارس بازار مسکن به تدریج در حال افزایش است و قیمت مسکن نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. خانه ها در به طور متوسط ​​3 پیشنهاد دریافت می کنند و در حدود به فروش می رسند. میانگین قیمت فروش یک خانه در در ماه گذشته بود و میانگین قیمت فروش هر فوت مربع در است که طبق گفته نسبت به سال گذشته افزایش یافته است .

معایب برای خریداران

اما بازار املاک و مستغلات هنوز سرشار از فرصت هاست. بر اساس گزارش ، موجودی خانه‌های یک‌خانوار به عرضه ماهه افزایش یافته است، به این معنی که ماه طول می‌کشد تا عرضه خانه‌ها با تقاضای فعلی تمام شود، در حالی که پایین‌ترین میزان مسکن محدود را با رشد جمعیت ترکیب کنید و دستورالعملی برای افزایش قیمت اجاره خواهید داشت. بر اساس به‌روزرسانی بازار اجاره ماه انجمن مسکن ، اجاره خانه‌های یک‌خانواری در ماه می، نسبت به سال افزایش یافت.

خط آخر

این می تواند زمان خوبی برای انتخاب یک ملک اجاره ای برای یک یا چند خانواده در باشد.پست عمیق ما را در مورد سرمایه گذاری در املاک در سال 2023 بررسی کنید .پست عمیق ما را در مورد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سال بررسی کنید .عرضه مسکن در منطقه حتی کمتر از است و تنها موجودی  ماهه دارد.این کمبود مسکن همراه با رشد اقتصادی پررونق را در فهرست داغترین بازارهای مسکن در قرار داد .

بر اساس شاخص، قیمت مسکن درصد افزایش یافت که از رشد سالانه کمتر است .بر اساس گزارش مرکز تحقیقات املاک و سیستم های اطلاعات املاک و مستغلات ، میانگین قیمت یک خانه یک خانواده در بوده است که 13 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است .طبق گفته ، متوسط ​​اجاره ماهانه یک در ماه است و قیمت اجاره نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. بنابراین اگر به یک ملک اجاره ای امیدوارکننده در برخورد کردید، آن را قاپید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *