شهریت با ارزش با پیش فروش آپارتمان در جوانمردان اسلامشهر

استهلاک ملک اجاره ای چیست؟

استهلاک ملک اجاره ای را می توان به عنوان کاهش ارزش ملک اجاره ای در طول زمان به دلیل فرسودگی، سن و فرسودگی نامید. این یک تخصیص سیستماتیک هزینه ها است و می تواند برای حذف مالیات استفاده شود. و بنابراین، به کاهش مالیات کمک می کند. از نظر ریاضی می توان آن را به عنوان تقسیم بر مبنای بهای تمام شده ملک اجاره ای و پیش فروش آپارتمان در استاد معین با عمر مفید تعیین کرد. رابطه زیر خواهد بود: –

استهلاک املاک اجاره ای و آپارتمان با توجه به تورم

استهلاک = هزینه دارایی اجاره ای / عمر مفید دارایی

سرمایه گذاران در ملک اجاره ای و املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنندبرنامه ریزی مالی و داشتن جریان های نقدی مثبت پایدار. ملک اجاره ای را می توان هم برای جریان های نقدی پایدار در اجاره و هم برای افزایش استفاده کردارزش حقوق صاحبان سهام با افزایش ارزش ملک بدهی مالیاتی ایجاد می کند زیرا هزینه ای است که هزینه یک دارایی را پوشش می دهد و ملک اجاره ای را بهبود می بخشد.

  • طبق قوانین کلی خدمات درآمد داخلی IRS، املاک اجاره ای را می توان به عنوان عمر مفید 27.5 سال فرض کرد.
  • برای رسیدن به ارزش استهلاک موثر، هزینه ملک اجاره ای را بر ضریب 27.5 تقسیم کنید.
  • اگر ملک اجاره ای به صورت ملک تجاری باشد، می توان عمر مفید آن را تا 39 سال در نظر گرفت.
  • زمین هرگز نمی تواند برای استهلاک استفاده شود. بلکه ساختمان ها و املاک ساخته شده بر روی آن مستهلک می شوند.
  • زمین دارای عمر مفید نامحدود در نظر گرفته می شود.
  • ارزیابی مالیات منصفانه به تعیین ارزش موثر زمین کمک می کند.

استهلاک

  • تا زمانی که فرد مالک آن باشد معتبر است. پس از فروش، فرد می تواند ادعای استهلاک آن را داشته باشد.
  • پس از آماده شدن ملک اجاره ای برای کسب و کار اجاره، فرد یا مالک می تواند حسابداری استهلاک را آغاز کند.

قوانین استهلاک ملک اجاره ای

طبق IRS، فرد باید دارایی استهلاک را داشته باشد. استفاده از ملک برای اهداف تجاری یا فعالیت درآمدزایی است. مصمم وجود داردعمر مفید ملک که در آن ملک پیش بینی می شود عمر مفیدی بیش از یک سال داشته باشد. الزامات خدمات درآمد داخلی IRS دستورالعمل های گسترده ای را در مورد استهلاک ملک اجاره ای ارائه می کند. تعریف و دسته بندی می کند که کدام نوع از اموال قابل استهلاک است و برای کسر مالیات در نظر گرفته می شود.

میزان مالیات بر ارزش افزوده و تاثیر آن بر قیمت پیش فروش آپارتمان در استاد معین

طبق IRS، فرد باید دارایی استهلاک را داشته باشد. استفاده از ملک برای اهداف تجاری یا فعالیت درآمدزایی است. یک عمر مفید مشخص برای ملک وجود دارد که در آن پیش بینی می شود ملک بیش از یک سال عمر مفید داشته باشد. اما اگر ملک در همان سال مورد بهره برداری قرار گیرد و واگذار شود، نیازی به استهلاک ندارد. باید توجه داشت کهزمین قابل استهلاک نیست. هزینه های استهلاک نمی تواند شامل هزینه های پاکسازی، هزینه های کاشت و هزینه های محوطه سازی باشد.

هزینه های ناشی از اجاره اپارتمان به مستاجر

هزینه موثر ملک را می نامندمبنای هزینه. مبنای بهای تمام شده ملک اجاره ای از هرگونه بدهی مفروض مربوط به ملک، هزینه های قانونی در تملک ملک، هزینه ثبت، هزینه های بررسی ملک، مالیات بر نقل و انتقال مالکیت و هزینه های بیمه نامه تشکیل شده است. می توان این هزینه را در طول عمر ملک تنظیم کرد. هزینه های حقوقی هزینه هایی است که فرد برای به دست آوردن ملک اجاره ای متحمل می شود.

هزینه ضبط، هزینه ای است که فرد به یک سازمان دولتی پرداخت می کند. برای ثبت ملک یا ثبت فروش ملک اجاره ای است. هزینه بررسی هزینه ای است که یک فرد باید برای بازرسی ملک اجاره ای متحمل شود.

مزایای

ملک اجاره ای می تواند برای موثر استفاده شودبرنامه ریزی مالیاتی. ملک اجاره ای می تواند برای برنامه ریزی جامع بازنشستگی مورد استفاده قرار گیرد. با گذشت زمان، ارزش ملک اجاره ای افزایش می یابد. اگر ملک اجاره ای به دست آمده در بهترین و مطلوب ترین مکان باشد، به ایجاد یک جریان ثابت کمک می کند.جریان های نقدی برای مالک سایر هزینه‌های مربوط به پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر املاک اجاره و استهلاک باید در جدول E اظهارنامه مالیاتی گزارش شود تا از کسر جریان درآمد اجاره بهره مند شوید.

معایب

  • اگر مالک ملک اجاره ای را در مکانی نامطلوب به عهده گرفته باشد، ایجاد یک جریان درآمد ثابت دشوار است.
  • وضعیت فوق می تواند کاهش دهدسرمایه گذاری خالص
  • که به نوبه خود هزینه استهلاک را افزایش می دهد.
  • سایر هزینه های مربوط به املاک اجاره ای را نمی توان بازیابی کرد زیرا جریان درآمدی کافی از ملک اجاره ای ایجاد نمی شود.
ارزش املاک و شرایط ثبت نام در پروژه های پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر
نتیجه

استهلاک ملک اجاره ای یک کسر مالیات را ارائه می دهد که طبق جدول E خدمات درآمد داخلی مطالبه می شود. بنابراین، این به برنامه ریزی صحیح مالیاتی افراد کمک می کند. هنگامی که مالک ملک مورد اجاره را فروخت، دیگر نمی تواند ادعای استهلاک ملک مورد اجاره را داشته باشد. استهلاک را می توان به عنوان یک هزینه غیرنقدی در نظر گرفت که به حذف هزینه های مالیاتی کمک می کند و راه آسان تری برای ثبت بهای تمام شده دارایی در صورت سود و زیان است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *