بررسی جوانب مختلف پیش خرید آپارتمان

سرمایه گذاران جذب سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می شوند زیرا پتانسیل سود فوق العاده ای است. با این حال، احتمال از دست دادن همه چیز همیشه در پس ذهن سرمایه‌گذاران پنهان است، زیرا مانند هر سرمایه‌گذاری، ریسکی نیز وجود دارد. بنابراین، شما باید چند نکته اساسی را برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات دنبال کنید تا از هرگونه تله جلوگیری کنید. پیش فروش آپارتمان در تهران سرمایه گذاری موفق املاک و مستغلات در هر برهه ای از زمان با وجود شرایط اقتصادی قابل دستیابی است.

جذب سرمایه گذار خارجی به بازار مسکن داخلی

 اگرچه تغییر اجتناب ناپذیر است، اما ریسک موجود قابل مدیریت است، تا زمانی که سرمایه گذار به پیروی از چند اصل اساسی ادامه دهد. در اینجا چند اصل اساسی وجود دارد که برای موفقیت در سرمایه گذاری املاک و مستغلات باید بدانید:

خلاق بمانید:

بهترین سرمایه گذاران املاک و مستغلات می توانند سودهای بالقوه را در همه جا ببینند. به خصوص وقتی نوبت به بازار امروز می رسد، توانایی دیدن تامین مالی خلاقانه کلیدی است.

همیشه هر یک از گزینه های خود را بدانید:

 سرمایه گذاری در املاک و مستغلات طبیعتاً یک بازی پرمخاطره است. هرگز سرمایه گذاری هایی را انجام ندهید که درک نمی کنید. دانستن کاری که انجام می دهید برای موفقیت شما حیاتی است.

شما می توانید با سرمایه گذاری در تحصیلات خود بازدهی بهتری به دست آورید:

 آموزش و شبکه سازی برای موفقیت در سرمایه گذاری در املاک بسیار مهم است. معمولاً برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات، پول در املاکی قرار می دهند که چندین برابر این سرمایه گذاری را به همراه دارد. به تحصیلات خود نیز در این راه فکر کنید. توانایی استفاده صحیح از یک استراتژی می تواند بازدهی جدی داشته باشد. البته، اگر از منابع مهم استفاده نکنید، ممکن است ضرر کنید.

برای یک بازار مطلوب واکشی کنید:

 اگر شما یک سرمایه گذار باتجربه املاک و مستغلات هستید، اهمیت محیط بازار سالم را خواهید داشت، اما اگر سرمایه گذار جدیدتری هستید، باید کمی روی این عامل روشن کنید. اگر ملکی با وام مسکن با نرخ قابل تنظیم خریداری کرده باشید، ممکن است بدتر هم شود، زیرا گاهی اوقات نرخ بهره همچنان در حال افزایش است و حتی اگر توانایی پرداخت آن را نداشته باشید، در نهایت هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد. چنین شرایطی تقاضا برای کل بازار املاک و مستغلات در مکان های خاص را کاهش می دهد.

اساس و مبنای خرید و فروش آپارتمان توسط مالک و سرمایه گذار چیست؟

پتانسیل برای جریان نقدی منفی:

مانند بسیاری از سرمایه گذاری های دیگر، املاک و مستغلات پتانسیل ایجاد زیان را دارد. هر زمان که معامله ای را با پول کمتری نسبت به آنچه که با آن شروع کرده اید تکمیل می کنید، جریان نقدی منفی ایجاد کرده اید. و جریان نقدی منفی بیش از حد می تواند باعث شکست شما شود. بنابراین شما باید بدانید که چگونه یک سرمایه گذاری خوب در املاک و مستغلات را پیدا و تجزیه و تحلیل کنید. اگر این مهارتی است که روی آن کار می کنید، می توانید با استفاده از خدمات یک شرکت سرمایه گذاری املاک، ریسک خود را کاهش دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

در دسترس بودن وجوه:

 یکی از موانع اولیه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کمبود بودجه است. حتی اگر می توانید بدون استفاده از پول خود در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید، باز هم باید از جایی پول داشته باشید. راه های خلاقانه زیادی برای به دست آوردن پول دیگران (OPM) برای تکمیل تراکنش وجود دارد و کتاب های خوبی نیز در این زمینه نوشته شده است. یکی از آخرین تجسم های OPM استفاده از اعتبار شرکتی بوده است.

محدودیت‌های زمانی:

 برخی از انواع سرمایه‌گذاری‌ها به زمان بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند، به‌عنوان مثال، املاک مضطرب و توانبخشی. سایر انواع سرمایه گذاری مستلزم آن است که در ساعات کاری در دسترس باشید. پیش فروش آپارتمان در استاد معین اگر شغل معمولی شما بیشتر وقت شما را می طلبد، ممکن است وقت گذاشتن برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای شما دشوار باشد. زمان مربوط به انواع مختلف سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را درک کنید تا بتوانید برنامه خود را بر اساس سرمایه گذاری خود برنامه ریزی کنید.

کاهش امید به زندگی و صاحبخانه شدن قشر ضعیف جامعه به دلیل شرایط اقتصادی نا به سامان
نیاز به یک استراتژی خروج:

 قبل از اینکه وارد معامله شوید، باید یک برنامه عملی برای خلاص شدن از شر دارایی سرمایه گذاری خود داشته باشید. به کلمه “امکان پذیر” توجه کنید. استراتژی خروج شما باید منطقی و قابل انجام باشد. در غیر این صورت، این یک استراتژی خروج خیلی خوب نیست. برنامه شما ممکن است این باشد که ملک را فوراً تعمیر و تغییر دهید، یا ممکن است اجاره و نگهداری آن به مدت 10 سال باشد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *