زندگی لوکس با پیش فروش آپارتمان در منطقه استاد معین

قیمت گذاری بر روی آپارتمان توسط کارشناسان املاک

مشاوره املاک خارجی خرید در مقابل اجارهوقتی به جای اجاره خرید می کنید، می توانید محیط مورد نیاز خود را ایجاد کنید. شما روی سبک زندگی، شادی و بهره وری خود سرمایه گذاری می کنید. پیش فروش آپارتمان در استاد معین می‌توانید ویدیوها، گفتگوها و سایر مطالب مرتبط با سرمایه‌گذاری و املاک را در کانال ما بیابید.

مشاوره تخصصی سرمایه گذاری در بازار مسکن

یکی از عواملی که باعث شد من خانه خودم را بخرم این بود که می خواستم یک محیط عالی برای خودم ایجاد کنم. اگر از نقطه نظر سرمایه گذاری به آن نگاه کنید، ممکن است مانند توصیه املاک به نظر نرسد ، اما زمانی که متوجه شدید نحوه سرمایه گذاری روی خود، محیط و سبک زندگی شما عمیقاً بر شادی و بهره وری شما تأثیر می گذارد، به راحتی می توانید ارتباط را ببینید.

وقتی سال گذشته من و همسرم در این زمان در بوگوتا، کلمبیا بودیم، تازه شروع به بازسازی مکانی که خریده بودیم کرده بودیم، بنابراین مجبور شدیم در یک هتل اقامت کنیم. همانطور که در طول روز بیرون می رفتیم و کارهای خود را انجام می دادیم، متوجه شدیم که هر دو جداگانه به آپارتمان جدید رفتیم تا کنار پنجره بنشینیم و از آن بیرون نگاه کنیم.

حتی با وجود چند چیز در جای خود، از قبل احساس خوبی و خانگی می کرد. داشت به جایی تبدیل می شد که می خواستیم باشیم.  با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خود، می توانید کنترلی برای ایجاد محیطی داشته باشید که مانند خانه شما باشد. وقتی در یک هتل اجاره ای یا اقامت در هتل یا Airbnb هستید، این نوع کنترل را ندارید.

تنوع بخشیدن به دارایی های خود

تنوع دارایی ها یکی دیگر از توصیه های واضح املاک است که هر سرمایه گذار خوب به شما می دهد. اما چگونه می توان آن را در سطح بین المللی اعمال کرد؟ تصمیم گرفتم برای کاهش ریسک در سرتاسر دنیا املاک و مستغلات بخرم. به عنوان هر سرمایه گذار خوب، من دوست دارم دارایی هایم را در طبقات مختلف دارایی متعادل کنم. و هنگامی که به بازار املاک و مستغلات در سراسر جهان دسترسی دارید، تنوع و کاهش ریسک اغلب می تواند به شکل سرمایه گذاری ساده در بازارهای مختلف سرمایه گذاری باشد.

استعلام قیمت روز خرید و فروش آپارتمان از طریق املاک منطقه

اگر یک کسب و کار جریان نقدی دارید یا سبد سرمایه گذاری نقدی دارید، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سراسر جهان ایده خوبی است زیرا با تنوع بخشیدن به آنچه دارید، از دارایی ها محافظت می کند. زمانی که ملک خود را در مالزی خریدم ، زمانی که رینگیت در برابر دلار آمریکا در پایین ترین سطح خود بود، قرارداد را امضا کردم. من داشتم پایین آمدن آن را تماشا می کردم و زمان خریدم را تعیین کردم تا یک معامله عالی به دست بیاورم.

زندگی در برج های مرتفع

رینگیت از آن زمان به بعد بالا آمده و پایین آمده است، اما هرگز به اندازه زمانی که خانه را خریدم پایین نیامده است. در آن زمان احساس کردم که رینگیت مالزی کمتر بها داده شده است و بسیاری دیگر در رسانه های مالی با من موافق بودند.  من زندگی در مالزی را دوست داشتم، بنابراین تصمیم گرفتم که اگر بتوانم مکانی برای زندگی داشته باشم که هزینه نگهداری آن تقریباً هیچ هزینه ای نداشته باشد، آن را بخرم.

در حالی که مالزی کمی بیش از حد ساخته شده است، اما هنوز نصف قیمت بانکوک است. هنگامی که مشکلات عرضه در پنج تا ده سال آینده حل شود، قیمت ها شروع به افزایش خواهند کرد و بازار متعادل خواهد شد. پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر در ضمن، اگر از قبل دارایی‌های نقدی دارید که با آنها کاری انجام نمی‌دهید، تنوع بخشیدن به املاک و مستغلات بین‌المللی باعث کاهش ریسک زیادی برای شما می‌شود. با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می توانید از پول خود محافظت کنید و یک مکان جدید بدست آورید.

مزایای سرمایه گذاری در بازار مسکن

در برخی موارد، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند منجر به مزایای مهاجرت شود. در مالزی، آنها برنامه My Second Home را دارند که با نام MM2H شناخته می شود. از طریق برنامه MM2H می توانید برای یک دوره 10 ساله مقیم مالزی شوید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که در صورت استفاده از آن برای خرید ملک، نیمی از سپرده مدت دار خود را بردارید.

بازسازی آپارتمان توسط مالک جهت اجاره دادن

اگر قرار است در جای دیگری زندگی کنید، من داشتن املاک و مستغلات را راهی برای کسب درآمد و قرار دادن آن در ملکی می دانم که می توانید از آن لذت ببرید. بازدهی شما به عنوان صاحبخانه ممکن است فقط 4٪ باشد، اما حداقل دارایی دارید که پتانسیل بالایی برای افزایش سرمایه دارد. مطمئناً قیمت املاک و مستغلات همیشه بالا نمی رود، اما از مزایای دیگری نیز برخوردار هستید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *