زندگی لوکس با پیش فروش آپارتمان در منطقه استاد معین

افدامات اتحادیه املاک در خصوص مجوز پیش فروش آپارتمان در چیتگر

خرید املاک و مستغلات در ترابزون برای هر کسی که به دنبال سود فراوان، بازدهی بالا و تجمل است، ایده‌آل است و دور از استانبول، بسیاری از افراد رویای خرید در آن را در سر می‌پرورانند. گروه بزرگی از مردم ترابزون، مرواریدی که در دریای سیاه قرار دارد، املاک و مستغلات را انتخاب می کنند. پیش فروش آپارتمان در استادمعین در این مقاله، تیم تحریریه املاک ایست هومز به برخی از جنبه‌هایی که مالکیت املاک و مستغلات را در آن شهر تشویق می‌کنند، روشن می‌کند. ما برای شما خواندن لذت بخش آرزو می کنیم.

توجه ویژه انجمن مشاوران املاک به آموزش کارشناسان فروش مسکن

اهمیت خرید ملک در ترابزون برای سرمایه گذاری: اهمیت خرید ملک در ترابزون برای سرمایه گذاری: ترابزون یکی از شهرهای مهم ترکیه است که در منطقه دریای سیاه واقع شده است و جایگاه بسیار ویژه ای در زمینه گردشگری دارد. تاریخچه بسیار غنی دارد و همچنین فرصت هایی را برای سرمایه گذاران در بسیاری از زمینه ها فراهم می کند.

 چشم انداز آینده ی بازار مسکن و چگونگی پیشرفت این بازار در سال ها آینده

این شهر به دلیل مهندسی معماری خود که مربوط به دوران میانسالی، غذا و چشم انداز است، مشهور است، این شهر دارای مکان های تاریخی متعددی است، پروژه سپکو از جمله مسجد ایاصوفیه که در قرن سیزدهم و صومعه سوملا در قرن چهاردهم ساخته شده است. این شهر همچنین دارای چندین دانشگاه از جمله دانشگاه فنی کارادنیز و دانشگاه آتاتورک است.

افدامات اتحادیه املاک در خصوص مجوز پیش فروش آپارتمان در چیتگر

اقتصاد ترابزون بر پایه گردشگری، کشاورزی، ماهیگیری، تولید الوار و استخراج معادن (به ویژه زغال سنگ) است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترابزون به دلیل اقتصاد رو به رشد شهر و جاذبه های توریستی ایده خوبی است. همچنین انتظار می‌رود که در آینده با بازدید افراد بیشتری از شهر و سرمایه‌گذاری در املاک، قیمت املاک و مستغلات افزایش یابد.

خرید و فروش واحد آپارتمانی و مسکونی در بنگاه املاک

 تمام این دلایل و جزئیاتی که در مورد آن شهر ذکر کردیم کافی است تا چرخ سرمایه گذاری املاک در آن به حرکت درآید و سرمایه گذاران از کشورهای مختلف جهان به سمت آن جذب شوند. انواع املاک در ترابزون: این شهر مانند سایر شهرهای ترکیه دارای تنوع املاک و مستغلات بزرگ و متمایز است. در اینجا جزئیات هر یک از آنها آمده است: آپارتمان ها: اکثر آپارتمان ها دارای بالکن مشرف به دریا هستند.

در مرکز شهر واقع شده است، بنابراین شما به مغازه ها، رستوران ها و کافه ها نزدیک خواهید بود. ارتفاع ساختمان ها معمولاً بین 5 تا 10 طبقه است. معمولاً یک دربان یا نگهبان در ورودی ساختمان وجود دارد. ویلاها مجهز به تمام امکانات و امکانات مدرنی هستند که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید.

 چشم انداز آینده ی بازار مسکن و چگونگی پیشرفت این بازار در سال ها آینده

حرف آخر

برخی از ویژگی هایی که می توانید در ویلای ترابزون انتظار داشته باشید عبارتند از: – استخر اختصاصی – سونا – جکوزی – مرکز تناسب اندام – نگهبانی 24 ساعته – خدمتکار – خدمات خشکشویی. ترابزون یکی از زیباترین مکان های ترکیه است و دلایل زیر برای خرید مزارع در آن ترغیب می شود: آب و هوای ترابزون برای کشت تقریباً انواع محصولات کشاورزی مناسب است.

خاک ترابزون بسیار حاصلخیز و سرشار از مواد معدنی است. در ترابزون رودخانه ها و نهرهای زیادی وجود دارد که آب آبیاری مزارع را تامین می کند. قیمت زمین و محصولات کشاورزی در ترابزون نسبت به سایر مناطق ترکیه نسبتاً پایین است.

By admin

One thought on “پیش فروش آپارتمان مسکونی در تهران زیر نظر وزارت تعاون”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *