توافق مابین مدیریت املاک و مشاوران در دریافت حق کمیسیون فروش

هتل آپارتمان ها نوعی از املاک هستند که در سال های اخیر به ویژه در بین سرمایه گذاران خارجی محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده اند. سرمایه گذاری در هتل آپارتمان مزایای زیادی دارد، از جمله: بازده اجاره بالا – هتل آپارتمان ها معمولاً بازده اجاره بالاتری نسبت به املاک مسکونی سنتی ارائه می دهند، پیش فروش آپارتمان در تهران زیرا اغلب به گردشگران و مسافران تجاری اجاره داده می شوند و این می تواند جریان ثابتی از درآمد را فراهم کند.

خرید و پیش خرید آپارتمان های واقع در برج چیتگر

 به مالک هزینه تعمیر و نگهداری کم – آپارتمان های هتل به طور کلی تعمیر و نگهداری پایینی دارند، زیرا اپراتور هتل تمام امور نظافت و نگهداری را بر عهده خواهد داشت و این می تواند در زمان و هزینه برای تمرکز بر موارد دیگر صرفه جویی کند. استفاده انعطاف پذیر – از آپارتمان های هتل می توان برای اقامت های کوتاه مدت و بلند مدت استفاده کرد و به شما این امکان را می دهد که آنها را به دلخواه خود اجاره کنید و همچنین در صورت تمایل می توانید به تنهایی در آپارتمان هتل خود زندگی کنید.

تلاش خریداران برای پیدا کردن واحد آپارتمانی زیر قیمت

استودیو آپارتمان: در اینجا برخی از مزایای سرمایه گذاری در آپارتمان های استودیویی در  پیدا کردنن ترکیه آورده شده است: بازده اجاره بالقوه بالاتری نسبت به سایر انواع املاک ارائه می دهد. پروژه دیپلمات چیتگر قیمت آن کمتر است که آن را برای سرمایه گذاران مقرون به صرفه می کند. اثاثیه و نگهداری آن در مقایسه با آپارتمان های بزرگتر آسان تر است و کارکرد آن را مقرون به صرفه تر می کند.

پر کردن مستاجران به زمان و تلاش کمتری نیاز دارد، زیرا رقابت کمتری برای واحدهای استودیویی در بین مستاجرین وجود دارد. دلایل زیادی وجود دارد که سرمایه گذاری در ویلا در ترکیه ایده خوبی است. در اینجا برخی از مزایای اصلی آورده شده است: ترکیه دارای یک محیط سیاسی بسیار با ثبات و جذاب برای سرمایه گذاران است. اقتصاد ترکیه قوی و رو به رشد است که ثبات و امکان افزایش سرمایه را فراهم می کند.

توافق مابین مدیریت املاک و مشاوران در دریافت حق کمیسیون فروش

ظرفیت آپارتمان های برج دو قلو چیتگر

هزینه زندگی در ترکیه به خصوص در مقایسه با کشورهای اروپای غربی نسبتاً پایین است. طیف گسترده ای از ویلاها در ترکیه موجود است، بنابراین سرمایه گذاران می توانند ملک مناسبی را پیدا کنند که متناسب با نیاز و بودجه آنها باشد. آب و هوای ترکیه عالی است و تابستان های گرم و زمستان های معتدل دارد و این باعث می شود که کشوری عالی برای زندگی در تمام طول سال باشد.

سرمایه گذاری در املاک تجاری در ترکیه مزایای زیادی دارد از جمله: اقتصاد در حال رشد: اقتصاد ترکیه در سال های اخیر رشد سریعی را تجربه کرده است و انتظار می رود این رشد ادامه یابد و ترکیه را به مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری در املاک تجاری تبدیل کند. رده جوانان: جمعیت ترکیه جوان است، با میانگین سنی 30.5 سال و این یک پایگاه مشتری بالقوه بزرگ برای شرکت هایی که خود را در این کشور قرار می دهند، فراهم می کند.

جذب خریدار برای فروش واحد های مسکونی

موقعیت استراتژیک: ترکیه در تقاطع اروپا و آسیا واقع شده است و آن را به مکانی ایده آل برای شرکت هایی تبدیل می کند که مایل به ارائه خدمات به هر دو بازار هستند. فضای کسب و کار مساعد: ترکیه از نظر سهولت کسب و کار در رتبه بیست و نهم بانک جهانی قرار دارد و این کشور را به مقصدی بسیار جذاب برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است.

تلاش خریداران برای پیدا کردن واحد آپارتمانی زیر قیمت

ما در املاک و مستغلات به طور مداوم مشتاق هستیم تا به مشتریان خود فرصت های سرمایه گذاری طلایی زیادی را ارائه دهیم که برای آنها موفقیت به همراه خواهد داشت، ما برنامه ها و استراتژی های سنجیده ای را برای آنها ایجاد می کنیم و خلاصه ای از سال ها تجربه در املاک ترکیه را به آنها ارائه می دهیم. در بازار ، ما از رویه های معمول پیروی می کنیم و در به دست آوردن اسناد رسمی کمک می کنیم.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *