شهریت با ارزش با پیش فروش آپارتمان در جوانمردان اسلامشهر

مشارکت ارتش با شرکت آرین سازه در پروژه پدافند ارتش

گزینه های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد از طریق سرمایه گذاری تابعیت ترکیه را دریافت کنید که به شرح زیر است: خرید ملک و اخذ اقامت: هر شخصی می تواند با خرید ملکی به ارزش بیش از 400 هزار دلار، تابعیت ترکیه را دریافت کند و اوراق این ملک باید مرتب باشد و فروشنده باید شهروندی باشد که در سرزمین های ترکیه متولد شده است، پیش فروش آپارتمان در استاد معین نه فردی که پس از تکمیل تابعیت ترکیه را دریافت کرده است.

اتمام پروژه آپارتمانی 32 طبقه ارتش بعد از 3 سال

سرمایه گذاری با مقدار مشخصی پول: مبلغی هم 500 هزار دلار آمریکا تعیین شده است. فردی که قصد اخذ تابعیت ترکیه را دارد با این مبلغ از بانکی در ترکیه اوراق قرضه خریداری می کند و پس از اطمینان از اینکه این مبلغ قبلا با اوراق خریداری شده است، فرد حق دارد برای تابعیت ترکیه اقدام کند. دولت ترکیه در راستای تسهیل راه های اخذ تابعیت ترکیه برای افرادی که قصد اخذ تابعیت ترکیه را دارند.

اصلاح بند های مختلف قرارداد پیش فروش واحد مسکونی ارتش

این بند را تدوین کرده است که به موجب آن، هر فردی که تمایل به اخذ تابعیت دارد، می تواند مبلغ 500 هزار دلار آمریکا را در بانکی در ترکیه واریز کند. سپس آن را بدست آورید و یکی از کارهای آسانی است پروژه ستین که بدون دردسر به دست می آید. اخذ تابعیت ترکیه از طریق ایجاد فرصت های شغلی: هرکسی که شرکت یا موسسه ای دارد و مایل به دریافت شهروندی است.

مشارکت ارتش با شرکت آرین سازه در پروژه پدافند ارتش

 باید 50 فرصت شغلی برای شهروندان محلی در ایالت ترکیه فراهم کند و در صورتی که فرد بتواند این شرایط را داشته باشد، واجد شرایط درخواست شهروندی ترکیه است. مزایای اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه: یک دارنده تابعیت ترکیه از مزایای زیادی برخوردار است که عبارتند از: دارنده شهروندی ترکیه می تواند بدون ویزا به بیش از 110 کشور در سراسر جهان از جمله (هنگ کنگ، ژاپن، سنگاپور و کره جنوبی) سفر کند.

توقع کارکنان ارتش از شرکت سازنده در تحویل واحد های مسکونی

همچنین می توانید ویزای (E-2) ایالات متحده آمریکا را به راحتی دریافت کنید که از طریق آن کلیه شهروندان ترکیه می توانند به ایالات متحده رفت و آمد کنند و امکان ایجاد پروژه های تجاری در آنجا وجود داشته باشد. هر فردی که در سرزمین ترکیه زندگی می کند و تابعیت آن را دارد، حقوق زیادی دارد و همچنین وظایفی در قبال این کشور دارد.

 مانند سایر شهروندان ترکیه، او باید از مراقبت های پزشکی، بیمارستان ها و کلیه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان و همچنین تحصیل رایگان در مدرسه و همچنین تحصیلات دانشگاهی و موسسات برخوردار باشد.

اصلاح بند های مختلف قرارداد پیش فروش واحد مسکونی ارتش

خط آخر

با توجه به آنچه که برای شما ذکر کردیم، مشخص می شود که این فقط یک مرور ساده و دقیق از مدارک مورد نیاز برای شهروندی ترکیه بوده است و ما خرسندیم که از طریق خدمات متمایز خود که به شما ارائه می دهیم، قدم به قدم در کنار شما باشیم. با موارد مربوط به انتخاب ملک متناسب با شرایط اخذ تابعیت ترکیه تا تکمیل ارسال پرونده کامل شما جهت اخذ تابعیت ترکیه.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *