ارزیابی هزینه های ماهانه نگهداری خانه و آپارتمان

هزینه های اخذ اقامت ترکیه در مقایسه با سایر اقامتگاه های موجود ساده و آسان است که شامل بیمه سلامت – بیمه لرزه ای ساختمان – و هزینه های مربوط به سند مالکیت املاک است که بستگی به ارزش ملک مورد نظر دارد. 7/9 درصد کل بهای ملک می باشد و هزینه های اخذ سند ارزیابی املاک به اضافه برخی عوارض دیگر مربوط به مالیات های قابل پرداخت می باشد و پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر این مالیات شامل صاحب ملک، همسر و فرزندان وی می شود.

حداقل سرمایه لازم برای خرید و پیش خرید آپارتمان مسکونی و اداری

انگیزه های اخذ اقامت ملکی در ترکیه: اخذ اقامت ملکی ترکیه یکی از مهم ترین اهدافی است که اکثر سرمایه گذارانی که برای خرید ملک و زندگی در ترکیه به ترکیه می روند دنبال می کنند. ترکیه که طبیعتی جذاب و آب و هوای فوق العاده دارد، کشوری است که به چند دلیل مقصدی مطلوب برای خارجیان از ملیت های مختلف بوده و هست: استاندارد زندگی: آنچه استانداردهای زندگی در ترکیه را متمایز می کند، هزینه پایین زندگی در مقایسه با کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی است.

رشد قیمت مصالح ساختمانی و تاثیر آن بر افزایش قیمت آپارتمان

سطح اقتصادی: ترکیه امروز دارای یک اقتصاد قوی رقابتی و مقاوم در برابر بسیاری از چالش ها و مشکلات است. سطح سیاسی: ترکیه از موقعیت دوستانه و دوستی با کشورهای مختلف جهان برخوردار است که بر عادی بودن زندگی سیاسی در آن تأثیر مثبت گذاشته است. آنچه ترکیه را متمایز می کند ثبات امنیتی و زندگی آرام و عاری از خشونت و بی ثباتی است.

دولت ترکیه امروز فرصت هایی را برای دریافت اقامت ملکی ترکیه و زندگی در ترکیه ارائه می دهد تا سرمایه گذار خارجی بتواند از مزایا و مزایای بسیاری از زندگی در ترکیه برخوردار شود. پروژه فراز فرتاک انگیزه های اخذ اقامت ترکیه مزایای اخذ اقامت ملکی در ترکیه: اخذ اقامت ملکی ترکیه یک هدف و یک فرصت برای سرمایه گذاران خارجی است، زیرا این حق سرمایه گذار است که دارای ملک است.

ارزیابی هزینه های ماهانه نگهداری خانه و آپارتمان

تصویب قوانین جدید توسط مجلس در حوزه املاک و مستغلات

تمامی شرایطی را که از طریق آن مجاز به اخذ آن است را رعایت می کند. هنگامی که او سند خرید ملکی را که قیمت آن کمتر از 75000 دلار آمریکا نباشد را در اختیار داشته باشد، مزایای زیادی برای او به همراه دارد، از جمله: سرمایه گذار و خانواده اش، از جمله همسر و فرزندان زیر 18 سال، به آنها اقامت داده می شود و مطابق با قوانین این کشور و اجرای آن در ترکیه زندگی می کنند. سهولت مراحل اقامت برای درخواست سهولت تراکنش برای فرآیندهای تجدید سهولت در انجام کارهای روزمره و فعالیت.

سهولت رفت و آمد بین شهرهای مختلف ترکیه توسعه کسب و کار سرمایه گذاری املاک و مستغلات خود در ترکیه دریافت خدمات دولتی رایگان ارائه شده به شهروندان حق تحصیل در مدارس و دانشگاه های دولتی ترکیه دریافت خدمات رایگان در بیمارستان های دولتی ترکیه – اخذ کلیه حقوق شهروندی در ترکیه اخذ اقامت دائم ترکیه پس از 8 سال اخذ اقامت ملکی ترکیه.

رشد قیمت مصالح ساختمانی و تاثیر آن بر افزایش قیمت آپارتمان

خط آخر

 اما سرمایه گذار موظف است در طول مدت اقامت بیش از 3 ماه ترکیه را ترک نکرده باشد. اخذ تابعیت ترکیه در صورت احراز شرایط اعطای تابعیت مندرج در قانون ترکیه. این را می توان در صورت داشتن ملک ترکیه ای با ارزش حداقل 400000 دلار آمریکا انجام داد. هزینه های اخذ اقامت ترکیه در مقایسه با سایر اقامتگاه هایی که اعطا می شود، ساده و آسان است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *