پروژه‌های مسکونی:فرصت‌های سرمایه‌ گذاری مطمئن

اما مطمئناً گردشگران تنها جمعیت جمعیتی نیستند که به دنبال فضاهای مبله هستند. برخی از مشاغل،هر چند ماه یک بار بسته به جایی که به آنها نیاز است، جا به ‌جا می‌شوند. این آپارتمان های شرکتی یک راه عالی برای افزایش درآمد از املاک اجاره ای است زیرا می توانید با یک شرکت منفرد برای میزبانی از همه متخصصان مسافرتی آن قرارداد ببندید. و از آنجایی که این معمولاً متمرکز بر کار هستند، معمولاً در مبلمان راحت ‌تر از مسافرانی که ممکن است بی‌خیال‌تر باشند و به احتمال زیاد مهمان‌هایی را در آپارتمان میزبانی کنند، کار می‌کنند.

پروژه‌های مسکونی:فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطمئن

در بازارهایی که رشد جمعیت زیادی را در اثر جابه‌جایی تجربه می‌کنند، تقاضای بالایی دارند. پیش فروش آپارتمان در تهران به عنوان مثال که شاهد هجوم ساکنان جدید از  دیگر هستند، بسیاری از اجاره‌ کنندگان به دنبال صفحه‌های تصادف اغلب به شکل محل اقامت دانشجویی هستند که می‌توانند برای چند ماه در آنجا فرود آیند. برای یک ترتیب زندگی دائمی تر به جای انجام دو حرکت کامل، برای آنها راحت تر است که دارایی خود را ذخیره کنند، به یک آپارتمان مبله نقل مکان کنند، سپس اموال خود را پس از آماده شدن برای نقل مکان به خانه جدید خود از کنند.

افزایش دارایی و امنیت مالی

به قیمت‌های فروش ملک در  نگاهی بیندازید تا بتوانید فضای عالی را در هر منطقه پیدا کنید. ملک اجاره ای با در جلو با استراتژی های سرمایه گذاری هوشمند، سود را به حداکثر برسانید.فضای ذخیره سازی اضافی را ارائه دهید چیزی به نام فضای ذخیره سازی کافی وجود ندارد. ما همیشه تا جایی که می‌توانیم چیزهایی را جمع‌آوری می‌کنیم، و سپس به دریافت چیزهای جدید ادامه می‌دهیم اجاره‌ کنندگان با تزئینات تعطیلات، دوچرخه‌ها و لباس‌های فصلی خود می‌آیند که همگی به فضای ذخیره‌سازی نیاز دارند.

افزایش دارایی و امنیت مالی

آن‌ها را به‌ عنوا فضای ذخیره‌سازی جداگانه با استفاده از پلتفرمی مانند که مانند اما برای ذخیره‌سازی کار می‌کند،اجاره کنید.بنابراین فضای ذخیره سازی همیشه مورد تقاضا خواهد بود. صاحبان املاک می توانند با ارائه فضای ذخیره سازی اضافی از این نیاز جهانی استفاده کنند. زیرزمین های بلااستفاده،اتاق های زیر،فضاهای خزنده و کمدهای فضای مشترک همگی می توانند به فضای ذخیره سازی قابل استفاده برای اجاره کنندگان شما تبدیل شوند. می توانید این فضاها را به راه دیگری برای کسب سود از املاک اجاره ای تبدیل کنید.

افزایش درآمد

برای افزایش نرخ ماهیانه آن واحد، فضایی را با واحد اجاره‌ای خود اضافه کنید، یا اجاره فضای ذخیره‌سازی را به طور جداگانه ارائه دهید تا به خود این گزینه را بدهید. گردش مالی ساکنین را به حداقل برسانید یافتن جدید برای شما زمان و هزینه دارد. بین تبلیغ واحد برای اجاره، نشان دادن فضا به احتمالی، اجرای بررسی اعتبار، قرار دادن واحد در شرایط فیزیکی مناسب برای جدید و هرگونه از دست دادن جای خالی، علاوه بر تمام وقت و هزینه، اجاره ‌کنندگان جدید گردش مالی بالا می تواند هزینه های عملیاتی شما را از بفرستد.

افزایش درآمد

آیا آنها از واحد مراقبت خواهند کرد و با همسایه ها مودب خواهند بود؟ شما نمی خواهید مجبور باشید اجاره دهندگان خوب و قابل اعتماد را جایگزین کنید.خوشبختانه، چند کار وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن اجاره خود انجام دهید:ارائه خدمات استثنایی به مشتریان این بدان معناست که به مستاجران خود پاسخ دهید، درخواست های تعمیر و نگهداری را به سرعت بررسی کنید، و پیگیری کنید راهی ارزان برای شگفت زده کردن تا مطمئن شوید که اجاره کنندگان شما از خانه راضی هستند.

خط آخر

خوشحال کردن اجاره کنندگان است. عدم اطمینان را به همراه دارند. آیا آنها اجاره را به موقع پرداخت می کنند؟ایجاد حس جامعه سخت ترین قسمت حرکت این است که دوستان خود را ترک کنید،درست است؟ بنابراین اگر شما با سایر ساکنان ساختمان دوست شوند، احتمال نقل مکان آنها کمتر است خدمات و امکانات اضافی را ارائه دهید صاحبان املاک باهوش امروزی در حال کشف چگونگی کسب درآمد از املاک اجاره ای از طریق خدمات هستند. بیا با آن روبرو شویم؛ منزل، و تهیه مواد غذایی باعث ایجاد وقفه‌های ناخواسته می‌شوند .

برخی از به ویژه متخصصان در مناطق پردرآمد، خوشحال هستند که برای انجام این وظایف به شخص دیگری پول می دهند. با ارائه این خدمات می توانید درآمد ملک اجاره ای خود را افزایش دهید و رضایت ساکنین را افزایش دهید. گاهی اوقات مورد غفلت قرار می‌گیرند. ما همه مشغولیم کارهای معمولی مانند لباس ‌شویی، نظافت امکانات رفاهی همچنین فرصتی برای افزایش نرخ اجاره شما، به ویژه در جوامع آپارتمانی فراهم می کند. بسته به بودجه بهبود سرمایه خود، در محل اضافه کنید تا به واحدهای خود ارزش بیافزایید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *