جلوگیری رقابت‌های احتمالی

جریان نقدی قوی و یک جریان درآمد غیرفعال آسان به دست آورید.املاک تجاری از فضای اداری گرفته تا خرده فروشی، رستوران ها تا صنعتی استفاده می شود. می توانید به کوچکی یک مغازه گوشه ای یا به بزرگی یک آسمان بروید.این دسته همچنین شامل ساختمان های مسکونی با پنج واحد یا بیشتر می شود. هنگامی که یک ساختمان آپارتمان با حداقل پنج واحد خریداری می کنید، به جای وام سرمایه گذاری ملکی مسکونی، باید وام تجاری بگیرید.اگر هزینه ‌های بالا شما را آزار می‌دهد.

جلوگیری رقابت‌های احتمالی

به خاطر داشته باشید که از بسیاری از رقابت‌های احتمالی شما نیز جلوگیری می‌کند.پیش فروش آپارتمان در استاد معین سرمایه گذاران املاک تجاری با رقابت بسیار کمتری نسبت به سرمایه گذاران مسکونی روبرو هستند که اغلب منجر به نرخ های سقفی و بازده بالاتر می شود. با این حال، انتظار حداقل سرمایه گذاری بسیار بالاتر از بسیاری از فرصت های درآمد غیرفعال دیگر در این لیست را داشته باشید.مانند هر نوع دیگری از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، شروع کوچک را در نظر بگیرید و سپس با افزایش آن را افزایش دهید.

جریان نقدی

با وجود بسیاری از املاک تجاری که هزینه دارند، سرمایه گذاران همیشه به تنهایی کار نمی کنند. گاهی اوقات آنها سرمایه های خود را برای خرید یک ملک بزرگ جمع می کنند.این معاملات معمولاً به عنوان املاک و مستغلات شکل می گیرند. آنها اینگونه کار می کنند: یک سرمایه گذار متخصص املاک و مستغلات معامله خوبی پیدا می کند و سپس برای جمع آوری بیشتر پول به شرکای بالقوه نزدیک می شود.مقداری از پول خود را می گذارد و مابقی را از این شرکای ساکت جمع آوری می کند.

جریان نقدی

علیرغم داشتن سهم از ملک،بیشتر کنترل و مسئولیت های نوسازی و مدیریت روزانه املاک را بر عهده دارد.شرکای خاموش هر سال به عنوان مالکان جزئی، جریان های درآمدی را از اجاره به دست می آورند. هنگامی که ملک فروخته می شود، هر کس با توجه به درصد مالکیت خود حقوق دریافت می کند، اگرچه گاهی اوقات برای کار اضافی خود پاداش دریافت می کند.مراقب باشید که طبق قوانین ، اکثر املاک و مستغلات فقط می توانند از سرمایه گذاران معتبر پول بپذیرند.

ارزش بازار

اگر هنوز دارایی خالص یا درآمد سالانه بیش از ندارید، پروژه سپکو احتمالاً نمی توانید در یک سرمایه گذاری کنید. اما شما به طور بالقوه می توانید در یک معامله سرمایه گذاری مشترک با ما شریک شوید بعداً در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد شغل روزانه خود را رها کنید،چگونه با درآمد اجاره ای پیش از موعد بازنشسته شوید یاد بگیرید چگونه چک حقوق خود را جایگزین کنید از طرف دیگر، می توانید سهام یک است سرمایه گذاری املاک و مستغلات را خریداری کنید. این شرکت ها در بورس های عمومی معامله می کنند.

ارزش بازار

بنابراین هرکسی که حساب کارگزاری داشته باشد می تواند سهام بخرد.شما می توانید در دارایی سرمایه گذاری کنید، که مستقیماً دارای املاک و مستغلات هستند، یا رهنی، که دارای بدهی های تضمین شده در برابر املاک هستند. در هر صورت، تمایل به پرداخت سود بسیار بالایی دارند .به این دلیل که می خواهد که حداقل از سود خود را هر سال به سهامداران، به صورت سود سهام پرداخت کنند. این امر ایجاد جریان‌های درآمد غیرفعال با را آسان می‌کند، اما پتانسیل رشد قیمت سهام را نیز محدود می‌کند.

خط آخر

شرکت‌ها نمی‌توانند سود خود را مجدداً برای رشد پرتفوی خود سرمایه‌ گذاری کنند و این امر توانایی آنها را برای افزایش ارزش محدود می‌کند.نقدینگی فوری آنها یک جنبه منفی نیز دارد: نوسان از آنجایی که آنها در بورس های عمومی معامله می کنند، تمایل دارند که در هماهنگی نزدیک با بازارهای سهام حرکت کنند. که سودمندی آنها را برای تنوع بخشیدن به سهام محدود می کند.اگر فقط می‌توانید سهام یک را بدون نوسانات یا محدودیت‌های پتانسیل رشد بخرید. اوه صبر کنید، می‌توانید.

طی دهه گذشته، سرمایه ‌گذاری‌های  جمعی در املاک و مستغلات محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بیشتر اینها سهام صندوق ‌های را می‌فروشند که دارای املاک هستند یا بدهی‌های تضمین شده املاک یا هر دو را دارند.اما شما به جای خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار، مستقیماً از خود شرکت سهام می‌خرید. این امر نوسانات را تقریباً به هیچ می رساند، اما فروش سهام را نیز بسیار دشوارتر می کند. در بیشتر موارد، شما سهام را به شرکت باز می فروشید تا در بازار،در سال اول مالکیت آنها محدود می کنند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *