روند فروش آپارتمان

وقتی صحبت از پایداری می شود، بیشتر تقریباً همیشه بیشتر است. این امر به ویژه در مورد هزاره ها صادق است، که 38 درصد از کل خانه های فروخته شده در سال 2020 را خریداری کردند. این گزارش روند نشان می دهد که ویژگی های سازگار با محیط زیست برای خریداران خانه های جوان بسیار مهم است، همانطور که مقرون به صرفه است. خانه‌های کوچک‌تر و کم‌مصرف‌تر برای پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر ، خانه‌های بزرگ‌تر را در چشم خریداران هزاره شکست می‌دهند.

شروع پیش فروش آپارتمان در تهران جهت سرمایه گذاری در مسکن

اندازه در مقابل عملکرد

بسیاری از مردم طراحی خوب را با اندازه اشتباه می گیرند و تصور می کنند که خانه های بزرگتر – تنها به دلیل اندازه – آنها را راحت تر در خود جای می دهد. این یک افسانه است. یک خانه با تفکر طراحی شده می تواند فضای خود را به حداکثر برساند در حالی که یک خانه بزرگ می تواند هزاران فضا را هدر دهد.

اگر به‌تازگی جستجوی خانه را آغاز کرده‌اید، به نحوه جریان اتاق‌ها، وجود فضای داخلی داخلی و دیگر ویژگی‌های صرفه‌جویی در فضا، و ابعاد اتاق و چالش‌های موجود در اتاق‌ها توجه کنید. یک اتاق عریض ممکن است برای تخت و کمد خیلی باریک باشد، یا تنها مکان منطقی برای قرار دادن کاناپه ممکن است بخشی از اتاق را برای استفاده عملی قطع کند. ممکن است متوجه شوید که ابعاد یک خانه کوچکتر در واقع راحت تر است.

چقدر خانه باید بخرم؟

این سوال را در گوگل سرچ کنید و متوجه خواهید شد که پاسخ ها بر این است که چقدر خانه می توانید بخرید. فروش برج در تهران اما آنها لزوماً یک سؤال نیستند. بهترین توصیه ای که در توصیه های کلی به دست می آورید این است که برای هر اتاق خواب خانه فضایی برای دو نفر در قسمت های مشترک اضافه کنید. به عبارت دیگر، اگر یک خانه چهار خوابه دارید، باید مطمئن شوید که اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و اتاق خانواده شما به راحتی هشت نفر را در خود جای می دهد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید چقدر و چه نوع خانه ای بخرید، سوالات زیر را از خود بپرسید:

چه مدت برای زندگی در خانه برنامه ریزی می کنید؟

اگر پاسخ برای همیشه است، می‌خواهید گزینه‌های متنوعی را در انتخاب خانه در نظر بگیرید – و بزرگ‌تر شدن ممکن است تضمینی باشد. اما اگر واقعاً مطمئن نیستید که می‌خواهید یا به یک خانه بزرگ نیاز دارید، به خرید یک خانه ابتدایی در مقابل یک خانه همیشگی فکر کنید، به خصوص اگر بچه‌ها در برنامه‌های فوری شما نیستند.

فروش برج در تهران زیر قیمت ، پیش فروش آپارتمان در استاد معین

خانه‌های اولیه معمولا کوچک‌تر هستند (اگر در سال 1973 ساخته می‌شد، احتمالاً 1660 فوت مربع بود) و بنابراین نگهداری آن ارزان‌تر است. آنها همچنین تمایل دارند به مرکز شهری نزدیکتر باشند، بنابراین هزینه های حمل و نقل کمتر و زمان رفت و آمد کمتر است.

آیا اکنون بچه دارید یا قصد دارید در 5 سال آینده بچه دار شوید؟

اگر بچه دارید یا قصد دارید زودتر خانواده تشکیل دهید، احتمالاً روی کیفیت مدارس و اینکه منطقه دوستدار خانواده است تمرکز زیادی خواهید داشت . آنها معمولاً با مالیات بر دارایی بسیار بالاتری همراه هستند. اگر فکر می کنید کودکان در آینده دورتر خواهند بود، اکنون نیازی به خرید فضای کافی برای آنها ندارید.

آیا این احتمال وجود دارد که والدین سالخورده یا سایر بستگان ممکن است برای ملاقات های طولانی با شما بمانند یا با شما نقل مکان کنند؟

اگر چنین است، چیدمان خانه و چگونگی ایجاد یک فضای خصوصی برای بستگان خود به دور از خانواده نزدیک خود را قبل از اینکه فضای بیشتری را در نظر بگیرید، در نظر بگیرید. داشتن اتاق خواب در سطوح مختلف و حمام برای هر نسل کمک زیادی به راحتی و خوشحالی همه خواهد کرد.

آیا شما و همسرتان در حال افزایش سن هستید؟

اگر شما و همسر یا شریکتان با هم در خانه خود بزرگ می شوید، دسترسی و چیدمان احتمالا مهمتر از متراژ مربع است. به این فکر کنید که آیا خانه ای به سبک مزرعه یا خانه ییلاقی ، با اتاق خواب اصلی و فضاهای مشترک در یک طبقه، ممکن است برای شما مناسب باشد.

به طور واقع بینانه چقدر از فضای بیرون استفاده خواهید کرد؟

خانه‌های بزرگ‌تر معمولاً دارای حیاط‌های بزرگ‌تر هستند و بنابراین هزینه‌های بیشتری در محوطه‌سازی و نگهداری دارند. اگر از یک منطقه شهری به یک منطقه حومه شهر جهت پیش فروش آپارتمان در تهران در حال حرکت هستید، ممکن است آرزو داشته باشید که یک حیاط کامل با یک تاب غول پیکر و اتاقی برای دویدن سگ داشته باشید.

پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر و گلستان با قیمت پایین برای سرمایه گذاری
خط آخر: بزرگتر همیشه بهتر نیست

هنگام خرید خانه باید عوامل زیادی را در نظر گرفت ، و فشار زیادی برای “انتخاب درست” وجود دارد، گویی که پاسخی یکسان به نوع خانه ای که باید بخرید وجود دارد. قبل از خرید، مهم است که عمیقاً در مورد آنچه برای شما مهم است فکر کنید تا بتوانید بودجه خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید و سپس خانه ای را پیدا کنید که متناسب با زندگی شما باشد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *