زندگی لوکس با پیش فروش آپارتمان در منطقه استاد معین

پیش خرید آپارتمان از کارگزاری های زیر نظر تعاونی های دولتی

سرمایه گذاران معمولاً ملک را به دو دلیل می خرند: بازده اجاره و افزایش سرمایه. درآمد اجاره و قدردانی هر دو به یک اندازه مهم هستند . به هر حال، اگر دارایی در حال کاهش ارزشی داشته باشید، جریان نقدی کمک چندانی نمی کند. به همین ترتیب، املاک و مستغلات ماهیت نقدینگی ندارند. جریان نقدی به شما این امکان را می دهد پیش فروش آپارتمان در استاد معین که از دارایی سرمایه گذاری خود بدون فروش آن سود ببرید.

سرمایه گذاری بخش خصوصی در بازار املاک و مستغلات

در عمل، پیش بینی چشم انداز افزایش سرمایه از قبل دشوارتر از بازده اجاره است. تجزیه و تحلیل بازار و در غیر این صورت انجام تحقیقات شما می تواند کمک کند تا حدس بزنید که آیا ارزش دارایی شما افزایش می یابد یا خیر. اما هیچ کس روان نیست یا نمی داند که قیمت املاک و مستغلات دقیقاً به کجا خواهد رسید. از سوی دیگر، تخمین بازده بسیار ساده تر است. شما فقط باید به املاک مشابه در همان محله نگاه کنید، ببینید با چه قیمتی اجاره شده اند.

متریال به کار رفته در ساخت برج های مرتفع و واحد های آپارتمانی

در اینجا چهار شهر برتر آسیا با بالاترین بازده اجاره آورده شده است. به خاطر داشته باشید که ما فقط به شهرهای بزرگ و پایتخت نگاه می کنیم. هیچ دلیلی برای پر کردن این لیست با شهرهای کوچکتر مانند باتامبانگ، کامبوج و تاونگگی، میانمار وجود ندارد. قیمت برج رزلند بانکوک، پایتخت تایلند، چهارمین بازده اجاره‌ای در آسیا را دارد. پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر در بیشتر نقاط شهر مانند سوخومویت، سیلوم و راچاتوی می توانید انتظار بازدهی متوسط ​​حدود 5 درصد را داشته باشید.

پیش خرید آپارتمان از کارگزاری های زیر نظر تعاونی های دولتی

مانند سایر مکان‌های موجود در این لیست، آپارتمان‌های کوچک‌تر یک خوابه در مقایسه با واحدهای بزرگتر در بانکوک بازده بهتری دارند. با این حال، شهر در حال حاضر با عرضه بیش از حد آپارتمان های یک خوابه – به ویژه در حومه شهر – مواجه است. ممکن است خرید کاندوهای دو یا سه خوابه در بانکوک علیرغم بازدهی اندکی کمتر، عملی تر باشد. اجاره این واحدها بسیار ساده تر است.

توافق بر سر قیمت خرید آپارتمان های مسکونی و تجاری

تایلند همچنین به عنوان یکی از ضعیف ترین اقتصادها در آسیای جنوب شرقی رتبه بندی می شود. نرخ رشد تولید ناخالص داخلی آن – حدود 3٪ در طول سال ها – هنوز هم از بیشتر کشورهای غربی بهتر است. با این حال، با توجه به استانداردهای بازارهای نوظهور بسیار غیر قابل توجه است. خرید کاندو در مرکز بانکوک به طور متوسط ​​حدود 6000 دلار آمریکا برای هر متر مربع هزینه دارد. اگر در حومه ای مانند Bang Na خرید می کنید، قیمت املاک به زیر 3000 دلار کاهش می یابد.

بازده اجاره همه چیز نیست. کاندوهای بزرگ و گران قیمت در برخی از بخش‌های مرکز شهر بانکوک در دهه گذشته سه برابر شده است. در همین حال، قیمت واحدهای کوچکتر و پربازده در حومه شهرها به طور کلی ثابت بود. فیلیپین سومین لیست ماست. بازده اجاره در مانیل در محدوده 6 تا 7 درصد در برخی از بخش‌های منطقه مترو قرار دارد.

متریال به کار رفته در ساخت برج های مرتفع و واحد های آپارتمانی

خط آخر

نه تنها این، بلکه فیلیپین نیز یکی از سریع ترین اقتصادهای آسیای جنوب شرقی در حال رشد است. تولید ناخالص داخلی معمولاً در طول یک سال عادی بیش از 6 درصد افزایش می یابد و عملاً از همه همسایگان خود پیشی می گیرد. علاوه بر این، فیلیپین قوی ترین رشد جمعیت را در منطقه دارد. جمعیت فعلی 103 میلیون نفری آن تنها در 30 سال آینده به بیش از 140 میلیون نفر خواهد رسید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *