فرصت سرمایه گذاری محدود در منطقه

کشور برتر برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برتربرای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بالی خانه برترین کشورهای  برای سرمایه گذاری املاک مستغلات امسال زمان بسیار خوبی برای برنامه ریزی برای سرمایه گذاری ملکی بعدی خود دراست، زیرا بسیاری از کشورها در حال باز شدن برای سفرهای بین المللی هستند و بازار املاک و مستغلات آنها در حال بازگشت است.

این منطقه خانه بهترین اقتصادهای نوظهور در جهان است و مطمئناً می توانید کشوری را پیدا کنید که با هدف سرمایه گذاری شما مناسب باشد، خواه کوتاه مدت یا بلندمدت.پیش فروش آپارتمان در استاد معین با توجه به آنچه گفته شد، ما یک نمای کلی از کشورهایی که پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارند آماده کرده ایم تا به شما ایده ای درباره انتظارات هر یک از آنها ارائه دهیم.در اینجا خلاصه ای از بهترین برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سال  آورده شده است.

 برج های با فضای سبز ابدی

این کشوراغلب توسط سرمایه گذاران املاک به دلیل محدودیت های مالکیت نادیده گرفته می شود، حتی اگر دارای رشد اقتصادی قوی و بازار املاک و مستغلات به طور پیوسته در حال رشد است. را به عنوان دومین کشور برتر جهان برای سرمایه گذاری در سال  معرفی کرد زیرا این کشور به دلیل محیط مالیاتی نسبتاً مطلوب و نیروی کار ماهر در نظرسنجی خود رتبه بالایی را کسب کرد.

 متوسط ​​بازده آپارتمان ها در تا حدود 7 درصد در سال است که در میان بالاترین ها در قرار دارد. آپارتمان های لوکس درمرکزی و جنوبی به دلیل مجاورت با مراکز تجاری و امکانات بین المللی، در بین مهاجران و افراد محلی طبقه بالا بسیار مطلوب است.در همین حال، بازار اجاره گردشگری بالی به رونق خود ادامه می دهد و شهر کوچک به طور خاص در سال توسط به عنوان چهارمین مکان بهترین مکان برای زندگی و سرمایه گذاری در جهان انتخاب شد .

پیش فروش برج های مجلل تهران

 ویلاها یعنی برای سرمایه گذاری بسیار عالی هستند برج عرفان چیتگر زیرا صنعت اجاره تعطیلات بین 8 تا 12 درصد در حال شکوفایی است و هنوز فضای زیادی برای رشد عرضه در بخش 4 اتاق خواب وجود دارد که در حال حاضر تقاضای بالایی دارند.دولت به طور فعال مناطق کمتر محبوبی مانند را به عنوان بعدی معرفی می کند ، به ویژه با افتتاح مدار خیابان که فرصت های سرمایه گذاری زیادی را در این منطقه باز میکند.

طرفداران:بالاترین بازده اجاره در چندین مکان برتر برای سرمایه گذاری معایب: بدون شرکت نمی توانند صاحب مالکیت آزاد شوند بازار مسکن تهران که یکی از سریع‌ترین اقتصادهای آسیایی در حال رشد است، به لطف سیاست‌های سرمایه‌گذاری طرفدار دولت در حال رونق بود. گزارش شده است که این کشور بالاترین بازدهی را برای سرمایه گذاری در املاک دارد.

خط آخر

قیمت  درصد کاهش یافت و فرصتی طلایی با تخفیف ارائه کرد محله ای عالی برای سرمایه گذاری است، قیمت برج مهستان جایی که قیمت بین هر متر مربع و بازده اجاره حدود 4.5٪ و 5.5٪ است. یک جایگزین عالی است که بازده و قیمت مشابهی را ارائه می دهد، بنابراین شما نمی توانید از نظر اجاره در هر دو منطقه اشتباه کنید.

با قیمت های مقرون به صرفه و همچنین بازدهی بالا، به راحتی می توان فهمید که برای سرمایه گذاری ملک شگفت انگیز است. شهرهای رو به نیز مطلوب هستند در حالی که قیمت ملک هنوز پایین است. و کاهش اخیر قیمت فرصت طلایی برای خرید یک آپارتمان با تخفیف است. اما تا زمانی که مالک بیش از 40 درصد واحدهای یک ساختمان نباشند، می توانند آپارتمان ها یا را خریداری کنند .

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *