زندگی لوکس با پیش فروش آپارتمان در منطقه استاد معین

بررسی قیمتی احتمالی آپارتمان در سال آینده

بازار فعلی مسکن به این معنی است که شما احتمالاً برای خانه‌ای که کلید در دست در نظر گرفته می‌شود، دلار بالایی بپردازید – بلافاصله آماده نقل مکان به آن. بعلاوه، رقابت شدید است. بر اساس نظرسنجی بانک TD First-Time Homebuyer Pulse که در نظرسنجی از خریدارانی که قصد خرید در سال 2022 را دارند.

بازار مسکن: خرید نقدی آپارتمان یا اقساطی ؟

شاید این دو دلیل باشد که چرا 52 درصد از خریداران خانه آمریکایی به دنبال پیش فروش آپارتمان در تهران یک خانه اولیه یا یک خانه ثابت به جای یک خانه همیشگی هستند.  شما در حال مبارزه با این هستید که آیا بازار مسکن را برای خانه‌ای آماده نقل و انتقال متناسب با بودجه خود ادامه دهید یا شانس خود را با رویه فیکس‌کننده استفاده کنید، در اینجا بینش تخصصی مورد نیاز است.

مالیات ارزان تر

جرمی لوبکه، بنیانگذار WeLoveLand ، گفت: «تعیین کننده‌های بالایی می‌توانند یک راه عالی برای معامله در یک ملک و صرفه‌جویی در هزینه مالیات باشند  . «در بسیاری از موارد، رویه‌های فیکس‌کننده به قیمت کمتر از ارزش بازار فروخته می‌شوند، زیرا فروشنده انگیزه دارد که ملک را به سرعت جابه‌جا کند. این می تواند یک فرصت عالی برای شکارچیان معامله باشد.

علاوه بر این، فیکس کننده های رویه اغلب با معافیت های مالیاتی قابل توجهی همراه هستند. دولت برای افرادی که املاک را بازسازی یا توسعه مجدد می‌دهند، معافیت‌های مالیاتی ارائه می‌دهد، بنابراین اگر قصد دارید کارهای عمده‌ای را در قسمت بالاتنه خود انجام دهید، ممکن است واجد شرایط برخی کسر مالیات قابل توجه باشید.

بررسی قیمتی احتمالی فروش آپارتمان در اسلامشهر در سال آینده

پتانسیل تلنگر

داگ گرین، مالک Signature Properties، گفت: “مزیت بزرگ ریسک کردن روی فیکسر بالا، ارزش سهامی است که در حین بهبود ارزش ملک ایجاد می کنید.  ” “این پتانسیل تلنگری است که وجود دارد، در حالی که در یک خانه کلید در دست شما اساساً ملک را به قیمت کامل (یعنی ارزش بازار) می‌خرید.

پتانسیل خلاقیت

جان ریدل از Easy Cash Offer Florida گفت: “یک مزیت خرید یک فیکسر رویه این است که می توانید پول را در ویژگی های خانه خود بگذارید که برای شما مهم است.  ” “آیا آشپزخانه مدرن می خواهید؟ در مورد یک وان خیساندن مجلل چطور؟ اگر ملکی می‌خرید که آماده نقل و انتقال است، می‌توانید خود را تابع سلیقه و علایق مالک قبلی ببینید.»

هزینه های نوسازی آپارتمان

تونی گرچ رئال گفت: “هزینه کار و مواد نزدیک به بالاترین قیمت خود است، و اگر پیمانکارانی را برای انجام کار در خانه خود استخدام می کنید، مگر اینکه خدمه در حالت آماده باش داشته باشید، پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر ممکن است ماه ها قبل از انجام کار طول بکشد.” سرمایه گذار املاک و کارشناس وام دهی با  وام مسکن لوکس .

علل کمبود آپارتمان جهت فروش و پیش فروش

 «همانطور که کمبود موجودی خانه وجود دارد که قیمت ها را افزایش داده است، کمبود تجار واجد شرایط و همچنین کمبود مواد اولیه به دلیل مشکلات زنجیره تأمین وجود دارد که به ابتدای کووید می رسد. بنابراین شما 20000 یا 30000 دلار در قیمت خانه پس انداز می کنید، اما برای انجام کاری که می خواهید 60000 دلار هزینه دارد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *