تعیین سطح ریسک مناسب برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه

ریسک پیش فروش واحد مسکونی توسط شرکت های سازنده برج

به خاطر داشته باشید که هزینه های مدیریت تنها هزینه هایی نیستند که ممکن است توسط یک شرکت مدیریت املاک ارزیابی شود. بسیاری از شرکت ها برای ایجاد یا تمدید اجاره نامه، انجام تعمیر و نگهداری و تبلیغ املاک خالی هزینه اضافی دریافت می کنند. امکان ایجاد شهرت بد . پر سر و صداترین مستاجران در هر جامعه کسانی هستند که پیش فروش آپارتمان در استاد معین از مدیریت ناراضی هستند.

بررسی همه جانبه بازار مسکن قبل از خرید و پیش خرید آپارتمان

متأسفانه، از آنجایی که مستاجران بیشتر و بیشتری به وب‌سایت‌ها هجوم می‌آورند تا مخالفت خود را با مدیران دارایی اعلام کنند، صاحب ملک می‌تواند شهرت بدی کسب کند که به طور نامحدود به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود. بسیاری از وب سایت های رتبه بندی املاک اجاره ای نزدیک به یک دهه است که وجود دارند، به این معنی که بررسی های بد مدت ها پس از تغییر یا بهبود مدیریت وجود دارد.

پتانسیل برای نگهداری سوابق ناکافی در بیشتر موارد، یک شرکت مدیریت املاک به تنهایی مسئول کلیه نگهداری سوابق، از جمله حساب های پرداختنی و دریافتنی، سوابق خدمات و سوابق شکایات مستاجر است. اگر شرکت مدیریت کار ضعیفی در نگهداری سوابق انجام دهد، ممکن است پس از جدا شدن، مالک کاملاً از دست برود. در صورت ثبت شکایت حقوقی از سوی مستاجر، ثبت نامناسب سوابق نیز می‌تواند باعث شود مالک هیچ دلیلی برای ایستادگی نداشته باشد.

دلیل انصراف سرمایه گذاران از پیش خرید آپارتمان در غرب تهران

آسیب پذیری در برابر دعاوی حقوقی قبلاً ذکر شد که یک شرکت مدیریت املاک خوب می تواند به مالک کمک کند تا از دعاوی قضایی جلوگیری کند. برعکس در مورد یک شرکت مدیریت ضعیف صادق است. شرکتی که تغییرات در قانون مالک/مستاجر را به‌روز نمی‌کند، یا بدتر از آن، درک خوبی از قانون در وهله اول ندارد، مالک را برای شکایت باز می‌گذارد. یک دعوی قضایی می تواند مالک را فلج کند.

ریسک پیش فروش واحد مسکونی توسط شرکت های سازنده برج

در نهایت، یک مالک ملک باید تعیین کند که آیا مزایای استخدام یک شرکت مدیریت املاک هزینه را توجیه می کند یا خیر. مالکانی که می توانند به شرکت های موثر برون سپاری کنند و بر رشد کسب و کار تمرکز کنند، احتمالاً موافق هستند که مزایای برون سپاری بر هزینه ها بیشتر است.

برای استخدام یک شرکت مدیریت املاک آماده نیستید؟

یک گزینه بین برون سپاری و مدیریت مالک، استخدام یک مدیر مسکونی است. مدیر مسکونی شخصی است که در محل در یکی از واحدها زندگی می کند و وظایف اساسی مربوط به مدیریت ملک را انجام می دهد. پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر این وظایف اساسی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • نمایش واحدهای خالی به مستاجران احتمالی؛
  • انجام تعمیر و نگهداری نور و تمیز کردن؛ و
  • هماهنگی با تعمیرکاران جهت رفع مشکلات نگهداری
دلیل انصراف سرمایه گذاران از پیش خرید آپارتمان در غرب تهران

حرف آخر

اگر صاحبان خود را لاغر می بینند اما هنوز آماده استخدام یک شرکت مدیریت املاک نیستند، استخدام یک مدیر مقیم می تواند پل خوبی بین این دو گزینه باشد. هر مسیری را که مالک ملک تصمیم بگیرد انتخاب کند، درک دقیق از آنچه مدیریت دارایی مستلزم آن است برای موفقیت ضروری است. برای مالکانی که خود مدیریتی را انتخاب می کنند، باید متخصص مدیریت املاک شوند. برای مالکانی که مدیریت خود را برون سپاری می کنند، ندانستن این صنعت منجر به مشکلاتی در مسیر خواهد شد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *