نمایش های مجازی در صنعت املاک و مستغلات

علیرغم افزایش قیمت مسکن، به دلیل نرخ بهره پایین و کاهش بازده ناشی از اشکال سنتی سرمایه گذاری مانند سپرده های مدت دار، علاقه به املاک سرمایه گذاری افزایش یافته است.اگر برنامه ای دارید و انتخاب های خوبی دارید، املاک اجاره ای هنوز یک سرمایه گذاری فوق العاده است که درآمد و سود سرمایه را به همراه دارد. قبل از خرید ملک بعدی یا شروع نمونه کارها، بهتر است ابتدا تکالیف خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که ارزش وقت شما را دارد و بازده خوبی را ارائه می دهد.

نمایش های مجازی در صنعت املاک و مستغلات

سه سوال کلیدی که باید از خود بپرسید عبارتند ازوضعیت فعلی بازار املاک چگونه است چگونه هزینه خرید را تامین خواهید کرد؟همچنین باید «چرا» خود را به وضوح تعریف کنید. پیش فروش آپارتمان دراستاد معین دلیل شما برای خرید ملک سرمایه گذاری چیست؟ آیا شما علاقه مند به برگزاری آن برای کوتاه مدت هستید، آیا می خواهید منتظر افزایش سرمایه باشید، آیا قصد دارید آن را برای زندگی نسل های آینده حفظ کنید یا می خواهید برای تضمین بازنشستگی خود جریان نقدی مثبت ایجاد کنید.

نکاتی که هنگام سرمایه گذاری در خانه باید بدانید

دانستن آنچه می خواهید به دست آورید به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام استراتژی سرمایه گذاری برای شما مناسب است و چه چیزی را از کجا بخرید.ما برخی از کارهای سخت را برای شما انجام داده‌ایم و ارزیابی کرده‌ایم که در می‌توانید به خرید ملک اجاره‌ای فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری موفق در ملک، دانلود کتاب الکترونیکی ما  چگونه در هر بازاری سرمایه گذار ملک شویم.

نکاتی که هنگام سرمایه گذاری در خانه باید بدانید

جمعیت  در سال‌های اخیر به دلیل وعده آن برای زندگی آرام و ساحلی برای کسانی که خواهان استراحت از زندگی شلوغ شهری هستند، رونق یافته است .پروژه وزرا در حال تبدیل شدن به رشد مسکونی، تجاری، خرده فروشی و امکانات رفاهی است که باعث افزایش بیشتر قیمت ملک خواهد شد. مناطقی مانند در چند سال گذشته شاهد افزایش عظیمی در سهام و قیمت مسکن بوده‌اند و جاده‌ها، مدارس و مغازه‌های جدید همگی باعث افزایش تقاضا برای مسکن و اجاره شده‌اند.

عوامل مختلفی که باید در نظر بگیرید

این اثر همچنین به خلیج مناطق حاشیه‌ای که دسترسی خوبی به مسیرهای جاده‌ای کلیدی به بخش‌ها و توسعه‌های جدید دارند، رسیده است. طبق گفته ، با بازده اجاره متوسط ​​4.4٪، و اجاره سه اتاق خوابه بین 470 تا 520 تومان در هفته، و اطراف آن انتخابی مناسب برای خرید ملک سرمایه گذاری هستند.برای مشاهده املاک موجود در اینجا را کلیک کنید.به دلیل آب و هوای خوب، سواحل و فرصت های شغلی، در بین افرادی که از شهرهای شلوغ فرار می کنند، محبوبیت خاصی دارد.

عوامل مختلفی که باید در نظر بگیرید

از نظر استراتژیک د با دسترسی خوبی به شهرهای بزرگ دیگر واقع شده است. قیمت خانه‌ها در این منطقه طی سال‌های اخیر افزایش یافته است و میانگین ارزش فعلی آن در سال 2020 به 580,000 تومان رسیده است. پروژه بقیه الله 5 تقاضای زیادی برای خانه‌های اجاره‌ای با کیفیت خوب در روتوروا وجود دارد، به طوری که خانه‌های سه خوابه با درآمدی حدود 480 تومان در هفته اجاره می‌کنند. 6.1 درصد برای مشاهده املاک موجود در روتوروا اینجا را کلیک کنید.

خط آخر

قیمت خانه در حال افزایش است – به میانگین قیمت 470,000 تومان در ماه اکتبر اما تقاضا برای املاک اجاره ای نیز همینطور است. یکی دیگر از گزینه‌های فوق‌العاده برای کسانی که می‌خواهند از شلوغی و شلوغی زندگی شهری فرار کنند، مناطقی مانند  به ترتیب در حدود 5٪ و 6.2٪ بازده اجاره دارند. برای مشاهده املاک در حال حاضر برای فروش اینجا را کلیک کنید.اطراف آن افزایش آهسته اما پیوسته جمعیت و محبوبیت را تجربه می‌کنند

بازده اجاره‌ای 4.3 درصدی را تجربه می‌کنند. افتتاح معلق تنها مطلوبیت و اطراف آن را افزایش می دهد و رفت و آمد را آسان تر می کند. املاک سه خوابه تنها 25 درصد از کل املاک اجاره شده را تشکیل می دهد و تقاضای بیشتری برای املاک یک و دو خوابه دارد. در خارج از شهر، املاک سه خوابه بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص می دهند، به ویژه هنگامی که به سمت ساحل کاپیتی می روید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *