زندگی لوکس با پیش فروش آپارتمان در منطقه استاد معین

فراهم کردن امکانات لازم برای زندگی در آپارتمان

این کشور خاورمیانه‌ای که به طور رسمی جمهوری ترکیه نامیده می‌شود، موقعیت استراتژیکی دارد و دارای تاریخ غنی، فرهنگ پر جنب و جوش، معماری زیبا و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شگفت‌انگیز است. اگر به دنبال اخذ تابعیت ترکیه هستید، برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. پیش فروش آپارتمان در تهران این برنامه سرمایه گذاری که در سال 2017 راه اندازی شد، به افراد در ازای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترکیه شهروندی ارائه می دهد.

آموزش فرهنگ آپارتمان نشینی ساکنان در برج

با توجه به کاهش هزینه، سرمایه گذاران خارجی که به دنبال اخذ تابعیت ترکیه هستند، عموماً از طریق مسیر سرمایه گذاری در املاک اقدام می کنند. حداقل مبلغ واجد شرایط برای خرید ملک در ترکیه 400000 دلار + هزینه است که این شهروندی را به یکی از جذاب ترین شهروندی جهان از طریق برنامه های سرمایه گذاری تبدیل می کند.

ارتقای بازار املاک و مستغلات با افزایش فروش و پیش فروش آپارتمان

برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری با هدف جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی برای تقویت اقتصاد در حال ظهور این کشور و ارتقای بازار املاک و مستغلات این کشور است. از آنجایی که ترکیه یک کشور بین قاره ای است، سرمایه گذاران خارجی با اخذ تابعیت ترکیه می توانند به بازارهای پررونق اروپا و آسیا دسترسی داشته باشند. برای شهروندی ترکیه، افراد باید حداقل 400000 دلار در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند. درخواست حدود 120 روز طول می کشد تا پردازش شود.

هنگامی که فردی شهروند ترکیه باشد، به رفت و آمد آزاد در داخل کشور و کشورهایی مانند هنگ کنگ، ژاپن و سنگاپور دسترسی دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه سرمایه گذاری، می توانید به مقاله ما مراجعه کنید: شهروندی سرمایه گذاری ترکیه 2022 راهنمای نهایی توسط کارشناسان

فراهم کردن امکانات لازم برای زندگی در آپارتمان

شرایط زندگی و خرید و فروش آپارتمان

  • افراد می توانند از کیفیت زندگی بالا، آب و هوای شگفت انگیز و جمعیتی دلپذیر لذت ببرند
  • با پاسپورت ترکیه می توانید به گزینه های سفر بدون ویزا یا ویزا هنگام ورود در 110 مقصد در سراسر جهان دسترسی داشته باشید. این شامل سفر به کشورهای محبوب مانند ژاپن، هنگ کنگ و سنگاپور در میان کشورهای دیگر می شود
  • برنامه سرمایه گذاری شامل اعضای خانواده متقاضی نیز می شود

شهروندان ترکیه واجد شرایط ویزای سرمایه گذاری E-2 در ایالات متحده هستند. ویزا برای یک دوره پنج ساله قابل تمدید است دسترسی انحصاری به بازارهای اروپا، آسیای غربی و خاورمیانه . برای اخذ شهروندی ترکیه از طریق برنامه ویزای طلایی ترکیه، متقاضی باید یکی از معیارهای سرمایه گذاری ذکر شده در زیر را رعایت کند. پیش فروش آپارتمان در استاد معین سرمایه گذاری املاک با حداقل مبلغ 400000 دلار یا معادل آن ارز خارجی یا لیر ترکیه را در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا سهم صندوق سرمایه گذاری سرمایه گذاری خطرپذیر سرمایه گذاری کنید.

افزایش وام کمک هزینه خرید آپارتمان مسکونی در سال جدید

تاسیس شرکتی که حداقل 50 کارمند جدید استخدام کند لازم به ذکر است که افراد می توانند اعضای خانواده خود را در درخواست شهروندی ترکیه بگنجانند. متقاضی اصلی برای دریافت شهروندی ترکیه باید معیارهای واجد شرایط بودن زیر را داشته باشد.

افزایش وام کمک هزینه خرید آپارتمان مسکونی در سال جدید
  • متقاضی باید 18 سال به بالا داشته باشد
  • متقاضی باید دارای سابقه کیفری پاک باشد
  • متقاضی باید بیمه درمانی داشته باشد
  • متقاضی باید شرایط سرمایه گذاری را داشته باشد
  • سرمایه گذاری انجام شده در ترکیه باید حداقل به مدت سه سال ادامه داشته باشد

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *