سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به روش هوشمند

سطح درآمد یک محله خاص بسیار مهم است، اما به طور بالقوه نه به روشی که شما ممکن است فکر کنید. محله هایی با درآمد متوسط ​​بالاتر معمولا خانه هایی با برچسب قیمت بالاتر دارند. این ممکن است مانع از رعایت قانون 1 درصد شود که می گوید می خواهید ملکی را انتخاب کنید که اجاره ای که دریافت می کنید نزدیک به 1 درصد قیمت خرید خانه باشد.مناطق کم ‌درآمد معمولاً قیمت‌های بسیار پایین‌تری دارند. این باعث می شود کل سرمایه گذاری کمتری انجام شود.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به روش هوشمند

اما خطر این است که این مناطق معمولاً دارای گردش مالی و هزینه های نگهداری بالایی نیز هستند.محله‌های با درآمد متوسط ​​قیمت خرید پایین‌تری دارند و ممکن است همچنان نرخ‌های اجاره ثابتی داشته باشند. پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر این یک موقعیت ایده آل را ایجاد می کند . جایی که سطح سرمایه گذاری شما متوسط ​​است اما بازده شما بالا است.خانواده ها همیشه به دنبال نقل مکان به منطقه ای هستند که در آن منطقه مدارس دولتی قوی است تا بهترین آموزش را برای فرزندان خود فراهم کنند.

امکانات رفاهی منطقه

بنابراین، جای تعجب نیست که محله هایی با مناطق مدارس مطلوب تر، محله هایی هستند که نرخ اجاره بالاتری دارند.فراتر از مناطق مدرسه، خانواده ها به امکانات رفاهی نیاز دارند. محله‌هایی که مملو از مکان‌هایی برای خرید، کتابخانه‌ها، پارک‌ها و زمین‌های بازی، رستوران‌ها، امکانات پزشکی و خواربارفروشی‌ها هستند، نسبت به مناطقی که این چیزها را ارائه نمی‌دهند، همواره مطلوب‌تر هستند.مردم اغلب داوطلبانه به محله‌ای نقل مکان نمی‌کنند.

امکانات رفاهی منطقه

 که یا خیلی دور از محل کارشان است ویا به دلیل ترافیک سنگین مسیر رفت و آمدشان را طولانی می‌کند.پروژه تندیس دسترسی به حمل و نقل عمومی نیز به مطلوبیت یک محله کمک زیادی می کند.ویژگی مناسب را انتخاب کنیدهنگامی که بهترین بازار و بهترین محله را در آن بازار برای سرمایه گذاری انتخاب کردید، نوبت به مرحله نهایی می رسد  انتخاب ملک مناسب.هدف این است که بهترین ملک را در بودجه خود پیدا کنید که در مقایسه با اجاره پیش بینی شده ای که دریافت می کنید بهترین بازده را به شما بدهد.

آیا پیش فروش یا پیش خرید منفعتی دارد؟

یک ارزیاب شخص ثالث به شما بهترین حس را می دهد که آیا خانه ای که قصد خرید آن را دارید در مقایسه با سایر املاک مشابه در همسایگی ارزش خوبی دارد یا خیر. فقط به این دلیل که یک ملک با بودجه شما مطابقت دارد به این معنی نیست که معامله خوبی دریافت می کنید. ارزیاب ملک را ارزیابی می کند و با سایر خانه ها یا خانه های اخیراً فروخته شده در بازار به روش سیب به سیب مقایسه می کند. گزارشی که ارزیاب تهیه می کند، ایده خوبی از ارزش بازار منصفانه خانه به شما می دهد.

آیا پیش فروش یا پیش خرید منفعتی دارد؟

که سپس می توانید آن را با لیست قیمت مقایسه کنید.پروژه تندیس چیتگر یک بازرسی مستقل توسط یک بازرس حرفه ای به شما یک نگاه اجمالی به زیر کاپوت می دهد، اگر بخواهید. بازرسی به شما می گوید که آیا هر گونه مشکل عمده بالقوه در مورد مواردی مانند فونداسیون، برق، لوله کشی، سقف، پنجره هاو حتی آفات وجود دارد. اینها همه چیزهای پرهزینه ای هستند که در صورت وجود مشکلات قابل رفع هستند، که باید هنگام در نظر گرفتن مقدار بالقوه سرمایه گذاری خود، آنها را در نظر بگیرید.

خط آخر

اگر قصد دارید هزینه خرید خانه را از طریق رهن تامین کنید، باید حساب کنید که چقدر پول اولیه برای خرید ملک و آماده سازی آن برای ثبت در لیست اجاره بهای شما تمام می شود،هزینه های توانبخشی، که بسته به وضعیت خانه می تواند متفاوت باشد.این عدد نهایی به تعیین مدت زمان برای بازگرداندن سرمایه کلی شما کمک می کند.پرداخت ماهانه وام مسکن در صورت تامین مالی خانه خود.

هزینه های مدیریت که به طور بالقوه می تواند شامل حقوق انجمن صاحبان خانه نیز باشد نگهداری هزینه های لیزین این عدد نهایی به تعیین اینکه آیا ملک شما در مقایسه با درآمد اجاره ماهانه ای که ایجاد می کند، منجر به جریان نقدی مثبت می شود یا خیر، کمک می کند.اکنون که می‌دانید بهترین مکان‌ها برای خرید کجا هستند و چگونه مکان ایده‌آل را برای سرمایه‌گذاری در املاک خود انتخاب کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *