جابجایی با پیش پرداخت کم

کارمندانی که قصد جابجایی را در تهران دارند، قبل از پذیرش پیشنهاد شغلی، باید به چیزهای زیادی فکر کنند. چیزهایی مانند هزینه زندگی در شهر جدیدشان، موجودی مسکن موجود، و پول نقد لازم برای خرید خانه، در هنگام تصمیم گیری ذهن آنها را سنگین می کند. یکی از بزرگترین تصورات غلط در بین خریداران بالقوه خانه، مقدار پولی است که برای خرید خانه از قبل لازم است.

اسباب کشی و جابجایی به آپارتمان اجاره ای جدید

 در یک نظرسنجی که توسط انجمن ملی ملکی ایران ( NAR ) انجام شد، 35٪ از افراد مورد بررسی معتقدند که باید 16٪ – 20٪ از ارزش خانه را برای پیش پرداخت آینده خود داشته باشند. در حقیقت، اولین باری است که خریداران خانه از سال 2018 خانه‌هایی را با میانگین 6 تا 7 درصد پیش‌پرداخت خریداری کرده‌اند. این خبر خوبی برای انتقال‌پذیرانی است که در مورد مقرون به صرفه بودن نقل‌و‌مکان‌ها نگران هستند.

چرا وام دهندگان به پیش پرداخت نیاز دارند؟

از نظر مسکن زندی وام دادن به مردم یک تجارت پرخطر است و وام دهندگان این را می دانند. اگر تا به حال به کسی اجازه داده اید که پول قرض کند، متوجه می شوید که این احتمال وجود دارد که به شما بازپرداخت نشود. برای کمک به کاهش ریسک اعطای وام، بانک ها و سرمایه گذاران می توانند برای نشان دادن حسن نیت خود مبنی بر اینکه وام گیرنده به فرآیند خرید خانه متعهد است، پیش پرداخت را درخواست کنند.

الزامات پیش پرداخت اغلب از منبعی می آید که وجوه را در اختیار وام دهندگان، بانک ها و اتحادیه های اعتباری قرار می دهد. وام از طریق اداره مسکن فدرال، Fannie Mae، و وزارت امور کهنه سربازان تعدادی از آژانس هایی هستند که نیاز به پیش پرداخت دارند. در این مقاله به نکاتی در مورد پیش‌پرداخت‌ها و چگونگی نقل مکان‌کردن افراد با کمترین هزینه‌ها می‌پردازیم

چقدر پیش پرداخت کافی است؟

هیچ پاسخ درست یا غلطی در مورد میزان پولی که شخص باید برای پیش پرداخت بگذارد وجود ندارد. میانگین خرید خانه در ایران برای اولین بار 6 تا 7 درصد از قیمت فروش خانه را کاهش می دهد. خریداران مکرر خانه به طور متوسط ​​13 درصد پیش پرداخت می دهند. گفته می شود، هر فروش خانه منحصر به فرد است و چند عامل خارجی دیگر نیز وجود دارد که انتقال گیرندگان باید در نظر بگیرند.

موارد زیر مواردی است که کارمندان باید هنگام پس انداز برای پیش پرداخت در نظر بگیرند:

  • حداقل پیش پرداخت مورد نیاز برای وامی که قصد استفاده از آن را دارند
  • داشتن صندوق اضطراری کافی برای خانه جدیدشان
  • هزینه تعمیرات لازم برای نقل مکان
  • بدهی های موجود و پرداخت های مکرر
  • هزینه های جابجایی
  • مبلمان و لوازم

قانون پیش پرداخت 20 درصدی از کجا آمده است؟

افسانه قانون پیش پرداخت 20 درصدی احتمالاً ناشی از الزامات بیمه وام مسکن خصوصی (PMI) است. PMI بیمه ای است که در صورت عدم پرداخت وام وام دهنده از وام دهنده محافظت می کند. اگر وام گیرنده بتواند حداقل 20 درصد پیش پرداخت یا بیشتر را بپردازد، PMI مورد نیاز نیست.

عقد قرارداد خانه بین مالک و مستاجر

مهم است که توجه داشته باشید که PMI برای عمر وام مسکن وجود ندارد. اگر یک کارمند در حال جابجایی تصمیم بگیرد که کمتر از 20 درصد را برای خرید خانه بگذارد، پس از رسیدن به 80 درصد حقوق صاحبان سهام، می‌تواند درخواست کند که PMI لغو شود یا برای وام مسکن بدون نیاز به PMI بازپرداخت شود.

اگر انتقال گیرنده با ایده پرداخت PMI راحت نباشد، ممکن است واجد شرایط بیمه وام مسکن پرداخت شده توسط وام دهنده (LPMI) باشد. وام دهندگان به جای حق بیمه ماهانه به وام مسکن خود، هزینه پوشش بیمه را در نرخ وام مسکن قرار می دهند. وام گیرنده به جای پرداخت ماهانه وام مسکن، نرخ بهره کمی بالاتر خواهد داشت.

مزایا و معایب پیش پرداخت بزرگتر

هنگام آماده شدن برای انجام یک خرید بزرگ در تهران ، همه ما می خواهیم خوب و بد را بدانیم. در زیر برخی از مزایا و معایب پرداخت پیش پرداخت بزرگتر از حد متوسط ​​آورده شده است.

طرفداران

بهره کمتر: پیش پرداخت بیشتر به این معنی است که وام گیرنده پول کمتری از وام دهنده خود وام می گیرد و در هنگام پرداخت خانه خود، سود کمتری به آن تعلق می گیرد.

نرخ پایین تر وام مسکن: با پیش پرداخت بیشتر، وام دهندگان ریسک کمتری را متقبل می شوند. هرچه نسبت وام به ارزش (LTV) وام گیرنده کمتر باشد ، احتمال بیشتری دارد که وام دهنده یا اتحادیه اعتباری آنها واجد شرایط نرخ بهره پایین تری باشند.

کاهش بیمه وام مسکن خصوصی: هزینه های PMI بسته به مانده وام رهنی، پیش پرداخت، مدت وام، مشخصات اعتبار وام گیرنده و نوع وام مسکن می تواند بین 0.5 تا 2 درصد باشد. وام گیرندگانی که 20 درصد یا بیشتر را کاهش می دهند، کمتر ملزم به پرداخت PMI هستند.

منفی

در انتظار ورود به بازار مسکن: پس انداز کردن برای پیش پرداخت قابل توجه هنگام پرداخت هزینه های زندگی روزمره دشوار است. در حالی که پس انداز می شود، بازار مسکن می تواند تغییر کند و ارزش خانه ها می تواند سر به فلک بکشد و زمان بیشتری را برای انتقال گیرندگانی که برای نقل مکان باید منتظر بمانند، تحت تاثیر قرار دهد.

پول نقد کمتر: برای کارمندانی که به خانه جدیدی در یک مقصد جدید نقل مکان می‌کنند، دسترسی به صندوق اضطراری می‌تواند سودمندتر از تعهد کل پس‌اندازشان به پیش‌پرداخت باشد.

بهره‌مندی از مزایا به زمان نیاز دارد: برای افرادی که منتقل می‌شوند، بسیار مهم است که با مدیر تحرک خود و وام‌دهنده خود همکاری نزدیک داشته باشند تا همه جنبه‌های جابجایی خود را درک کنند. بسیاری از مزایای پیش پرداخت بزرگ، پاداش های بلند مدت هستند. اگر انتقال گیرنده قصد دارد در چند سال آینده نقل مکان کند یا احتمال زیادی وجود دارد که کسب و کار دوباره او را جابجا کند، پیش پرداخت بزرگ ممکن است بهترین استراتژی خرید نباشد.

فروش و پیش فروش واحد های آپارتمانی با قیمت مناسب

وام مسکن که کمک می کند

همه وام های رهنی یکسان ایجاد نشده اند و این چیز خوبی است. پس انداز برای پیش پرداخت به اندازه کافی سخت است. اقتصاد ناپایدار و نوسان نرخ های بهره را تحت تاثیر قرار دهد و پس انداز کافی به نظر غیرممکن باشد. اینجاست که کار با افراد حرفه ای می تواند مفید واقع شود. 

خط پایین

اجازه ندهید افسانه پیش پرداخت 20 درصدی کارمندان در حال جابجایی شما را از کشف احتمالات جدید منصرف کند. همکاری با یک تیم باتجربه جابجایی به کارمندان شما آرامش خاطری را می دهد که برای پیشرفت در موقعیت جدید خود در خانه جدید خود نیاز دارند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *