فرصت برابر مسکن و اجاره

تبعیض نیز در بیشتر موارد در فرآیند اجاره ممنوع است. با این حال، تبعیض از این قانون مستثنی است ، و بنابراین می تواند بدون عواقب قانونی رخ دهد، اگر:

  • این واحد در یک واحد چند خانواری دارای 4 واحد یا کمتر است
  • خانه توسط مالک برای فروش یا اجاره بدون کمک مشاور املاک یا دلال ارائه می شود.
  • مسکن بر اساس عضویت مذهبی یا خصوصی است
اجاره و فروش آپارتمان در بازار املاک و مستغلات

فرصت برابر مسکن و فروش خانه

وقتی نوبت به فروش برج در تهران می‌رسد، فرصت‌های زیادی برای ایجاد تبعیض در این فرآیند وجود دارد. حقوق مسکن منصفانه برای حمایت از خریداران توسط خریداران است و مسئولیت هایی برای فروشندگان، ارزیابان و مشاوران املاک درگیر در یک معامله خانه دارد. اجازه دهید برخی از این موارد را مرور کنیم.

حقوق خریدار خانه

به عنوان یک خریدار خانه، هیچ کس نمی تواند – حداقل از نظر قانونی – به نفع یا علیه شما بر اساس هر یک از ویژگی های محافظت شده فوق تبعیض قائل شود. این بدان معنی است که می توانید خانه ای را در هر جایی که در دسترس هستند خریداری یا اجاره کنید. از منظر وام دهی، فقط می توان بر اساس ویژگی های عینی مالی خود قضاوت کرد تا مشخص شود که واجد شرایط هستید یا خیر.

اینها می تواند شامل امتیاز اعتباری و سابقه شما و همچنین میزان درآمد و دارایی هایی باشد که برای صلاحیت در دسترس دارید. قرار نیست وام دهندگان شما را بر اساس اینکه آیا درآمد حاصل از کمک های دولتی است یا خیر قضاوت کنند. علاوه بر این، ممکن است قوانین خاصی بر اساس شرایط فردی شما اعمال شود. در ادامه به چند مورد از این موارد خواهیم پرداخت.

فروش برج در تهران منطقه 22 با امکانات رفاهی

مسئولیت های فروشنده خانه

به عنوان یک فروشنده خانه، باید نسبتاً از پیشنهادات همه کسانی که ممکن است بخواهند خانه شما را بخرند، استقبال کنید. شما نمی توانید بر اساس هیچ یک از دسته بندی های ذکر شده در بالا به نفع یا علیه کسی تصمیم بگیرید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید معیارهایی برای کسانی که خانه خود را به آنها می فروشید داشته باشید. بیایید به این تفاوت بپردازیم: اگر بر اساس یک مشخصه صلاحیت مالی باشد، مانند اینکه از قبل تأیید شده باشد تا تراکنش راحت‌تر انجام شود، اشکالی ندارد. اما چه چیزی خوب نیست؟

فرض کنید خانه خود را می فروشید و ترجیح می دهید به یک فرد مجرد بدون فرزند بفروشید، زیرا همسایه شما بزرگتر است و به سر و صدای زیاد حساس است. اگرچه نیت شما ممکن است از این جهت عالی باشد که به احساسات همسایه خود توجه می کنید، فروش فقط به این یک جمعیت شناسی نیز کاری نیست که شما از نظر قانونی بتوانید انجام دهید – زیرا وضعیت خانوادگی یک ویژگی محافظت شده است.

مسئولیت های ارزیاب

هنگام خرید یا تامین مالی مجدد خانه، یک ارزیابی خانه جهت پیش فروش آپارتمان در تهران برای تعیین ارزش آن داده می شود. از آنجایی که خانه به عنوان وثیقه برای وام عمل می کند، وام دهندگان بیشتر از ارزش خانه به شما وام نمی دهند. ارزیابی کنندگان قرار است وضعیت خانه شما را ارزیابی کنند و مطابق با فروش اخیر خانه های مشابه در منطقه شما، ارزشی به آن بدهند.

پیش فروش آپارتمان در تهران برای خانه اولی ها همراه با وام مسکن

در عمل، روش کار به این صورت است که اگر یک مزرعه سه خوابه دارید، خانه شما با فروش اخیر سایر مزرعه های سه خوابه در منطقه شما، معمولاً در فاصله یک مایلی از شما، بسته به تراکم جمعیت در منطقه شما مقایسه می شود. اگرچه این مشکل به احتمال زیاد گسترده نیست، حوادث سوگیری در مواردی اتفاق می افتد. بعداً به این خواهیم پرداخت که فروشندگان در مورد تبعیض احتمالی چه کاری می توانند انجام دهند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *